برگزاری دویست و بیستمین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین کشور

01:195700

جلسه ۲۲۰ هیئت مدیره مجمع خیرین کشور صبح روز چهارشنبه بیستم بهمن ۱۴۰۰ در دفتر این مجمع تشکیل شد.
آقای دکتر صافی مشاور وزیر و عضو شورایعالی آموزش و پرورش و آقای مهندس رضا محمودی مشاور امور اجتماعی و دبیر کارگروه خیرین سلامت و مشارکت‌های مردمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی میهمانان این جلسه بودند.
آقای حبیب‌الله بوربور رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور با تاکید بر این نکته که ” کار مردم را باید به خود مردم سپرد” و دولت به تنهایی قادر به انجام امور کشور نمی باشد و اینکه اگر کار خیر را تبلیغ کنیم خیر سازی نموده ایم، برلزوم انتخاب هیئت امنای بیمارستان های دولتی و یا ایجاد موسسات خیریه برای رفع نیازهای ضروری مراکز درمانی کشور و نیز ترویج امر خیر از طریق انعکاس آن در کتب درسی دانش آموزی تاکید کردند.
آقای مهندس محمودی مشاور وزیر بهداشت نیز با اعلام این موضوع که ۷۵ درصد بودجه بهداشت صرف حقوق و مزایای کارکنان و هزینه‌های اداری می‌شود خواستار حمایت بیشتر خیرین از بخش درمانی کشور با اولویت غربالگری و پیشگیری از بیماریها و به ویژه سرطان شدند.
آقای دکتر صافی مشاور وزیر و عضو شورایعالی آموزش و پرورش نیز با اشاره به وجود امکانات گسترده تبلیغی و رسانه ای آموزش و پرورش، متقبل شدند با تشکیل کارگروهی با حضور افراد ذیصلاح نسبت به تهیه محتوای آموزشی مرتبط با امور خیر و خیرین جهت درج در کتب درسی دانش آموزان اقدام نمایند.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=4679

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند