برگزاری یازدهمین نشست فصلی و چهارمین مجمع عمومی مجمع خیرین کشور

10:085840

ترکیب اعضای چهارمین هیات مدیره جدید مجمع خیرین کشور مشخص شد

“مجمع خیرین کشور” ترکیب اعضای هیات مدیره جدید خود را پس از نشست مجمع عمومی و برگزاری انتخابات در شهر مشهد مقدس، شناخت.

در روز های ۲۵ و ۲۶ خردادماه ۱۴۰۱ چهارمین مجمع عمومی خیرین کشور و یازدهمین نشست فصلی مجمع خیرین کشور با حضور هیات رییسه، اعضای شورای مرکزی، هیات امنا، هیئت مدیره کشوری، مدیران شعب استان‌ها و مدیران هلال احمر استان‌ها و مسئولان کشوری و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی امر خیر و نیکوکاری در مشهد مقدس برگزار شد.

روز اول نشست به میزبانی چهره‌ی ماندگار و ممتاز علمی کشور دکتر مصلی نژاد در بنیاد فرهنگی مصلی نژاد مشهد با حضور اعضای شورای مرکزی، هیات امنا و مسئولان برگزار شد.

در روز دوم که در سالن همایش‌های هتل هما برگزار شد، عباسی رییس سازمان امور اجتماعی کشور و معاون وزیر کشور، علی احمدی، فرشیدی و مظفر، وزرای پیشین آموزش و پرورش، پورمحمدی، وزیر پیشین دادگستری، سلیمی رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور، روح‌الامینی و سنگدوینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگری از مقامات کشوری و جمع کثیری از خیرین کشوری بنام در حوزه.‌های گوناگونِ خیرورزی و کاهش آسیب‌های اجتماعی حضور داشتند.

در روز دوم پیش از برگزاری انتخابات دوره‌ی جدید هیات مدیره مجمع خیرین کشور دکتر عباسی، رییس سازمان امور اجتماعی کشور و معاون وزیر، دکتر علی احمدی، دکتر فرشیدی و دکتر مظفر وزرای پیشین آموزش و پرورش، پورمحمدی وزیر پیشین دادگستری و همچنین دکتر مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سنگدوینی نماینده مجلس شورای اسلامی و رییس فراکسیون خیرین مجلس شورای اسلامی در باب جایگاه و نقش خیرین و مجمع خیرین کشور و شعبه‌های ۱۲ گانه‌ی استانی مجمع و لزوم گسترش آن‌ها به تمامی استان‌های کشور سخنرانی کردند.

در ادامه نمایندگان شعب استانی باقیمانده مجمع خیرین کشور و اعضایی که در روز نخست فرصت سخنرانی و ارائه گزارش نیافتند گزارش خود را برای حضار ارائه کردند.

لازم به ذکر است در روز نخست علاوه بر سخنرانی دکتر مصلی نژاد، خیر و چهره ماندگار امور خیر کشور، دکتر روح الامینی، نماینده مجلس شورای اسلامی و دیگر خیرین ونیز گزارشی از وقوع بحران سالمندی و اهمیت پروژه‌های بانک زمان و نذر تخصص ارائه شد.

مجمع خیرین کشور در راستای تحقق پروژه‌های فوق الذکر تفاهم نامه‌های جداگانه‌ای را با وزارت آموزش و پرورش و سازمان نظام پزشکی استان تهران امضاء کرده است که در حال پیگیری جهت  اجرا می باشد.

هیات مدیره جدید مجمع خیرین کشور

در پایان روز دوم با تشکیل هیات رییسه قانونی و اعلام قانونیِ نامزدی داوطلبین عضویت در هیات مدیره و بازرسین مجمع خیرین کشور با حضور اعضای شورای مرکزی، انتخابات کشوری هیئت مدیره مجمع خیرین کشور برگزار شد و پس از شمارش آرا، افراد ذیل با کسب بالاترین آرای ماخوذه به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره مجمع خیرین کشور در دوره‌ی جدید انتخاب شدند.

۱. حبیب الله بور بور

۲. حمید رضا شاه حسینی

۳. حسین بدخشان

۴. علی روحی

۵. محسن ولیئی

۶. محمد حسن خداوردی

۷. محمد رضا کارگری

۸. عیسی فرهادی

۹. اشکان تقی پور

همچنین سید محمد جواد آل احمد و مجتبی رحماندوست به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره و نادر ریاحی و علی نقی تنعمی به عنوان بازرس اصلی و پرویز زارعی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

عکس های روز اول نشست

عکس های روز دوم نشست

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=5231

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند