به همت مجمع خیرین کشور، زمینه تاسیس مجمع خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی فراهم شد

04:064640

طرح بانک زمان یک گام دیگر به اجرا نزدیک شد

 در دویست و چهل و دومین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین کشور که با حضور آقای دکتر احمد اسفندیاری معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در صبح روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ در دفتر این مجمع تشکیل شد، موضوع پشتوانه اجرایی و نحوه بازگشت خدمات ارائه شده توسط اشخاص در سال‌های بعد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. آقای دکتر اسفندیاری با کلیات موضوع موافقت و مقرر گردید ظرف هفته آینده جلسه ای در حوزه معاونت فرهنگی و اموراجتماعی سازمان تامین اجتماعی با حضور کلیه افراد صاحبنظر در این رابطه در سطح وزارت رفاه، سازمان تامین اجتماعی و سایر مراجع ذیربط تشکیل و جزئیات کار مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

 تداوم اجرای طرح نذر تخصص با جلب همکاری رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور

 نظر به درخواست بنیاد شهید مبنی بر بهره مندی ایثارگران و خانواده ایشان از خدمات طرح نذر تخصص ، مقرر گردید کارگروه مربوطه در جلسات خود از رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور و بنیاد شهید نیز دعوت به عمل آورده و درخواست این بنیاد  در دستور کار کمیته اجرایی این طرح قرار گیرد.

فراهم آمدن زمینه تاسیس مجمع خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان در استان خراسان رضوی

در پی حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان در جلسه قبلی مجمع و درخواست حمایت ایشان  در رفع نیاز های دانشگاه که مصوب گردید از طریق ایجاد مجامع خیریه و جلب مشارکت افراد خیر  نیازهای این دانشگاه رفع گردد، با پیگیری خانم دکتر ریاضی از اعضای مجمع خیرین خراسان رضوی زمینه تاسیس شعبه این مجمع در استان فوق آماده و بزودی اقدام خواهد شد. همچنین با مذاکرات و پیگیری های انجام شده برخی از نیازهای دانشگاه در استان خراسان توسط اعضای مجمع تامین شد.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=5633

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند