حبیب‌الله بوربور: جامعه خیرین حامی معلولان بازوی اجرایی مجمع خیرین کشور است

02:008340

اهم مطالب مطرح شده در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین کشور مورخ ۲۶ آذر ماه سال ۱۳۹۹

مهندس حبیب‌الله بوربور، رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ساماندهی بانک اطلاعاتی خدمت‌گیرندگان نیازمند کشور و موظف نمودن رئیس جمهور به این امر، در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور و روسای سازمان‌ها و نهادهای حمایتی ، کمیته امداد امام خمینی متولی این امر شد.
با توجه به درخواست‌های مکرر نهادها و افراد مختلف از مجمع جهت مساعدت به خدمت گیرندگان آن‌ها مقرر شد با توجه به این‌که مجمع نقش ستادی داشته و امور اجرایی را انجام نمی‌دهد، این‌گونه امور به جامعه خیرین حامی معلولین کشور ارجاع شده و تصمیمات و اقدام لازم توسط این موسسه انجام شود.

محمدرضا کارگری، نایب‌رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور: اقدامات ارزشمندی توسط برخی از اعضای مجمع از جمله ساخت مهدکودک و نیز همراه‌سرای بیمارستان و سایر موارد صورت گرفته است.

اشکان تقی‌پور، عضو هیات مدیره مجمع خیرین کشور: نیازسنجی بیمارستان‌های دولتی با هم‌فکری و مشورت مراجع ذیربط انجام شده و در هفته آینده ارائه خواهد شد و همچنین نیازهای یکی از این بیمارستان‌ها به صورت پایلوت با رعایت اولویت ها و اعتبار در نظر گرفته شده تامین خواهد شد.
موسسه نیک گامان جمشید تا کنون بیش از ۲۱ میلیارد تومان کمک‌های خیرین خارج از کشور را جذب و به روش های مختلف صرف تامین نیازهای اقشار محروم کشور کره است.

محمدحسین رضایی، مشاور رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور: بیش از یک هزار و ۴۰۰ کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومانی از طریق خیرین و موسسات خیریه تهیه و به پرستاران بیمارستانهای استان تهران هدیه شده است و پیشنهاد می‌شود از معاونت درمان وزارت بهداشت در خصوص تامین تجهیزات بیمارستانی استعلام شود تا اسراف و کارهای موازی صورت نگیرد.

دکتر مهرنوش کاوه، عضو هیات مدیره مجمع خیرین کشور: تاکنون بیش از ۵ میلیون ماسک بهداشتی تهیه و بین ساکنین مناطق محروم کشور توزیع شده است. ۵ میلیون ماسک جدید هم در دست تولید و توزیع است.

منبع
روابط عمومی مجمع خیرین کشور
لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=1892

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند