دویست وبیست و دومین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین کشور برگزار شد

04:296640

جلسه ۲۲۲ مجمع خیرین کشور صبح روز چهارشنبه چهارم اسفند ماه ۱۴۰۰ در دفتر این مجمع برگزارشد. آقایان دکتر علیرضا حبیبی مدیر شبکه رادیویی فرهنگ، احمد کجوری قائم مقام سازمان غیردولتی متخصصین ومدیران ایران، کاظمی مدیرکل مشارکت های مردمی بهزیستی کشور، مرتضی آتش پنجه هنرمند عرصه خیرین و رضا شفیع زاده از خیرین استان مازندران، میهمانان این جلسه بودند. اهم موضوعات مطرح شده در این جلسه به شرح ذیل می باشد:

حضور نماینده مجمع خیرین کشور در”همایش ایران جغرافیایی مهربانی”

 نظر دعوت مدیر شبکه رادیویی فرهنگ از مجمع خیرین کشور جهت حضور در همایش ایران جغرافیایی مهربانی در شهرستان اندیکا در استان خوزستان، آقای دکتر اشکان تقی پور عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور به نمایندگی از هیئت مدیره ضمن شرکت در این همایش نسبت به بررسی نیازهای مناطق محروم این منطقه بررسی های لازم را به عمل خواهند آورد و به دنبال آن با جذب مشارکت خیرین در حد امکان نسبت به رفع آنها اقدام خواهد شد. لازم به ذکر است در سطح استان خوزستان اقدامات ارزشمندی توسط اعضای مجمع خیرین کشور بعمل آمده است که یکی از موارد آن  ساخت خانه بهداشت در شهر اندیکا می باشد.

تقدیر “سازمان متخصصین و مدیران ایران” از مجمع خیرین کشور

 در جلسه ۲۲۲ مجمع خیرین کشور آقای دکتر احمد کجوری قائم‌مقام سازمان متخصصین و مدیران ایران با اهدای یک تابلوی نفیس معرق با طرح لوگوی مجمع از اعضای مجمع خیرین کشور تقدیر به عمل آورد. لازم به ذکر است این تابلوی ارزشمند به همت هنرمند زبردست کشور آقای مرتضی آتش پنجه آفریده شده است.

 اعلام آمادگی شبکه رادیویی فرهنگ جهت تولید و پخش برنامه‌های رادیویی مرتبط با امور خیر و نیکوکاری

اقای دکتر علیرضا حبیبی مدیر شبکه رادیویی فرهنگ ضمن تقدیر از اقدامات مجمع خیرین کشور در مورد هرگونه همکاری مشترک از جمله تهیه و پخش مصاحبه، سخنرانی و برنامه های رادیویی مرتبط با امر خیر و معرفی خیرین شاخص و ترویج فرهنگ نیکوکاری اعلام آمادگی نمود.

تلاش مجمع خیرین کشور جهت هموارکردن مسیراخذ مجوز و تمدید فعالیت موسسات خیریه

نظر به موانع و مشکلات عدیده خیرین جهت اخذ مجوز های لازم برای تاسیس و یا تمدید فعالیت موسسات خیریه ، مجمع خیرین کشور کمافی السابق پیگیر رفع این موانع از طریق سازمان امور اجتماعی وزارت کشور می باشد که با یاری خداوند متعال نتایج مطلوب حاصل خواهد شد.

اعضای مجمع خیرین کشور بزودی با ریاست محترم مجلس شورای اسلامی دیدار خواهند داشت

با توجه به دیدار اعضای مجمع خیرین کشور با ریاست محترم مجلس شورای اسلامی ظرف روزهای آینده ، موضوعات قابل طرح در جلسه دیدار با ایشان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد موضوعات حول دو محور: الف- پیش‌نویس قانون جامع موسسات خیریه و  ب- مشخص نمودن ضمانت اجرایی و پشتیبانی پروژه بانک زمان باشد که تصمیم نهایی در این خصوص با جمعبندی نظرات به جلسه  بعدی موکول شد.

تمدید دوران مدیریت هیئت مدیره مجمع خیرین گیلان

 با توجه به درخواست مجمع خیرین گیلان مبنی بر تداوم فعالیت هیئت مدیره مجمع استان، نظربه عملکرد ارزشمند این مجمع،  ابلاغ اعضای هیئت مدیره صادر و ارسال گردید.

یازدهمین شعبه مجمع خیرین کشور در استان خراسان جنوبی ایجاد می شود

با همانگی مجمع خیرین کشور و همراهی سازمان داوطلبان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، یازدهمین شعبه مجمع خیرین کشور در روز یازدهم اسفند ماه سالجاری در استان خراسان جنوبی با تشکیل مجمع عمومی موسسین در شهرستان بیرجند و انتخاب اعضای هیئت مدیره  تشکیل و شروع به فعالیت خواهد نمود.

دوازدهمین شعبه مجمع خیرین کشور در استان مازندران تشکیل خواهد شد

نظر به اعلام آمادگی آقای رضا شفیع زاده از خیرین به نام استان مازندران بویژه در حوزه مدرسه سازی، مقرر گردید ایشان با شناسایی و هماهنگی با خیرین شاخص استان زمینه تشکیل شعبه استان مازندران مجمع خیرین کشور را فراهم آورند.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=4698

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند