دویست و سی و پنجمین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین کشور با حضور معاون‌ آموزشی وزارت علوم،تحقیقات و فنآوری برگزار شد.

05:315060

در این جلسه که با حضور هیئت مدیره مجمع، بازرسان و اعضای مدعو برگزار شد اقای دکتر عابدینی معاون محترم وزیر و مدیر مرکز پژوهش‌های فناوری‌های نوین در مهندسی علوم زیستی دانشگاه تهران که از نخبگان بنام ایران و جهان در حوزه‌ی بایو تکنولوژی و فناوری های نوینند ضمن توضیح دستاوردهای اندیشمندان و دانشمندان ایران اسلامی در این حوزه به چگونگی استفاده از توان و مشارکت مجمع خیرین کشور در حوزه های گوناگون مشورتی و تسهیلگریِ امور مرتبط در حوزه های پژوهشی مرتبط با فناوری های نوین منجر به درمان بیماری ها و سلامت بیماران، پرداختند.
در این جلسه مقرر گردید با توجه به توانمندی دانشمندان و دانشجویان نخبه‌ی کشور در این حوزه، نیازهای مورد نظر برای فعالیت بهتر در این زمینه از سوی نمایندگان هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و معاونت وزارت و مدیریت و فعالان در این مرکز پژوهشی بررسی شود. همچنین به پیشنهاد ریاست هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و تعدادی از اعضای مجمع مقرر شد جهت تامین بهترین شرایط فیزیکی، ساختمانی و تجهیزات آزمایشگاهی که از دغدغه های این مرکز پژوهشی است رایزنی های لازم با دانشگاه تهران، وزارت بهداشت و سایر نهادهای مرتبط، از سوی مجمع خیرین کشور با هماهنگی معاونت وزارت علوم صورت پذیرد.
در بررسی دستور دیگر جلسه مقرر شد پیشنهادات، نظرات و انتقادهای اعضای مجمع که در نشست فصلی و انتخابات هیئت مدیره مجمع خیرین کشور در مشهد مقدس حضور داشتند جهت دسته‌بندی، جمع بندی و ارائه در هفته‌ی آینده از سوی یکایک اعضا برای روابط عمومی مجمع ارسال گردد. هدف از ارائه‌ی این گزارش، کاستن از کاستی های مورد نظر اعضا برای همایش ها و گردهمایی های آینده‌ی مجمع است.
دستور جلسه‌ی دیگر بررسیِ جلسه‌‌ی دیروز اعضای مجمع با موضوع بانک زمان و نذر تخصص در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با حضور ریاست هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و دیگر اعضا به میزبانی معاونت و مدیران مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی بود.
طبق اعلام‌ نظر ریاست هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، ما حصل این نشست در مرکز پژوهش ها ادامه‌ی فعالیت های کارگروه مرتبط در مجمع در هم افزایی با مطالعات و فعالیت های انجام شده در مرکز پژوهش ها و حضور اعضای مرتبط با این موضوعات در مجمع خیرین کشور در کارگروه مربوطه در مرکز پژوهش های مجلس بود.
همفکری درباره‌ی چگونگی پرداختن به تبعاتِ و حاشیه های مسائل مهمی چون مشکلات مالیاتی بر وجهه‌ی خیرین و کارخیر و چگونگی حل و فصل آن از دیگر بحث های مطرح شده در جلسه‌ی امروز بود.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=5370

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند