ریاست هیئت مدیره‌ مجمع خیرین کشور در “سلسله همایش های سلامت و زندگی با موضوع خود مراقبتی” در تالار ایوان شمس از “خود مراقبتی و مسئولیت اجتماعی” سخن گفت.

01:195980

🔷 حبیب الله بور بور در این همایش که سخنرانان آن اساتید دانشگاه و فعالان شناخته شده‌ی حوزه‌ی سلامت فرد و جامعه‌ بودند  سبب های تشکیل “مجمع خیرین کشور” را شرح داد.

🔷 رییس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور به مسئله‌ی بسیار مهم بحران سالمندی در کشور پرداخت و راهکارها و سیاست های مجمع خیرین کشور را در تفاهم عملی و مکتوب با وزیر محترم آموزش و پرورش و ریاست سازمان نظام پزشکی استان تهران با تکیه بر ظرفیت های مردمی برشمرد.

🔷 عضو شورای اجتماعی کشور جایگاه مجمع خیرین کشور در شورای اجتماعی کشور و همچنین تاکید مقام معظم رهبری به ایشان در رجوع به مردم برای حل مشکلات مردم و سپردن کار مردم به مردم و تلاش بی وقفه‌ی ۲۵ ساله‌ی او در این راستا از جمله تشکیل ۸ جامعه خیرین در حوزه های گوناگون همانند مدرسه سازی، خیرین حامی دانشگاه ها، خیرین مسکن ساز و خیرین حوزه‌ی سلامت بیان کرد.

🔷 حبیب الله بور بور خدمت به حدود ۱ میلیون معلم بازنشسته را از سیاست های مهم مجمع خیرین کشور دانست که در راستای بحران سالمندی می تواند با هماهنگی و استفاده از ظرفیت های نذر تخصص و پروژه بانک زمان مشکل گشای بسیاری از مسائل پیش روی جامعه در اینده‌ی ایران اسلامی باشد.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=5511

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند