سومین ارمغان خیر تهرانی برای ایلامیان خیر نیک اندیش ۵۴ واحد مسکونی برای خانواده‌های نیازمند ایلام می سازد

03:277540

ایلام _ ایرنا_ مدیر عامل مجمع خیرین کشور گفت:به همت حمیدرضا شاه‌حسینی عضو هیات مدیره این مجمع ۵۴ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای ۲ عضو معلول استان ایلام احداث خواهد شد.

حسن حمزه‌زاده روز پنجشنبه در حاشیه سفر به ایلام در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساخت این واحدها سومین اقدام این خیر نیک اندیش پس از ساخت شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) و مدرسه استثنایی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شامل  هنرستان حرفه‌ای و پیش حرفه‌ای استثنایی مطهره ( ساختمان دو طبقه) مرکز آموزشی و توانبخشی اختلالات یادگیری ۱و۲ ، مرکز مشاوره پیوند برای اولیا و کودکان استثنایی و مرکز سنجش و پیشگیری (ساختمان چهار طبقه) است. در استان است.

وی اظهار کرد: کار احداث این واحدهای مسکونی در آینده نزدیک از طریق عقد قرارداد با پیمانکار احداث و تمامی هزینه‌های ساخت آن توسط حاج حمید رضا شاه حسینی تقبل خواهد شد.

وی با اشاره به توافق این مجمع با بهزیستی کشور از ۲ سال گذشته مبنی بر احداث ۱۴ هزار واحد مسکونی برای افراد دارای ۲ عضو معلول (با این تعهد که سهم آورده مددجو از طرف مجمع خیرین کشور پرداخت شود) گفت: بر اساس این توافق تاکنون سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی تحویل شده است.

وی افزود: مجمع خیرین کشور از چند سال گذشته احداث سرپناه برای خانواده‌های دارای ۲ و سه عضو معلول را آغاز و در کنار سایر نهادهای حمایتی به ساخت و تحویل واحدهای مسکونی برای جامعه هدف سازمان بهزیستی پرداخته است.

مدیرعامل مجمع خیرین کشور با اشاره به این‌که در دیداری که روز گذشته با مهندس علی محمد قادری، رییس سازمان بهزیستی کشور در  مجمع خیرین کشور داشتیم، گفته شد که حدود ۱۰ هزار خانواده مکرم و معزز دارای ۲ عضو معلول کشور در نوبت دریافت خانه هستند. وی افزود: مجمع خیرین کشور تا احداث آخرین مسکن در کنار بهزیستی این کار بر زمین مانده را ادامه خواهند داد.

وی گفت: مجمع خیرین کشور متشکل از ۳۸ بنیاد و موسسه خیریه و خیران بزرگ ملی است که اقدام های خیر در حوزه‌های مختلف را در دستور کار خود دارد.

وی با اشاره به فعالیت انجمن خیرین مسکن ساز به عنوان یکی از زیر مجموعه های این مجمع افزود: به همت اعضا این انجمن طی ۶ سال گذشته تاکنون احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی را اغاز که از این تعداد ۲۳ هزار واحد به نیازمندان تحویل شده است.

احداث بیمارستان فوق تخصصی ام اس امام رضا(ع) توسط حاج حمیدرضا شاه حسینی

 وی در ادامه به بخشی از اقدام های خیر نیک اندیش حاج حمیدرضا شاه حسینی اشاره کرد و گفت: این خیر تاکنون علاوه بر ایلام بزرگترین شیرخوارگاه خاورمیانه را با عنوان شبیر به همراهی جمعی از اعضای مجمع خیرین کشور در تهران و یک شیرخوارگاه نیز در لرستان احداث کرده است.

وی گفت: همچنین علاوه بر احداث دهها مدرسه توسط این خیر در مناطق مختلف کشور کار ساخت بزرگترین مرکز درمانی فوق تخصصی بیماران ام اس با نام مبارک امام رضا(ع) در تهران اغاز که تا پایان سال اینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به‌ گزارش ایرنا، حسن حمزه‌زاده، مدیر عامل مجمع خیرین‌ کشور و حاج حمیدرضا شاه‌حسینی عضو هیات مدیره این مجمع و خیر سازنده شیرخوارگاه بهزیستی ایلام در سفر به این استان علاوه بر دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در جمع کودکان شیرخوارگاه و خانه کودک و نوجوان بهزیستی ایلام حضور و از مدرسه استثنایی شهید حاج قاسم سلیمانی بازدید کردند.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=3570

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند