ضرورت بازنگری در مشارکت همزمان خیرین و ارگانها در یک پروژه

06:005020

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مجمع خیرین کشور دویست و چهل و چهارمین جلسه هیئت مدیره ، صبح امروز چهارشنبه ۹ شهریورماه ۱۴۰۱ به ریاست آقای مهندس بوربور در بیمارستان آیت ا.. طالقانی برگزار گردید.

در این نشست که با حضور حداکثری اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین و آقای دکتر مشاری رئیس بیمارستان طالقانی برگزار گردید حاضرین در جلسه ضمن تقدیر از زحمات آقای دکتر فتحعلی، انتصاب شایسته آقای دکتر حسین بدخشان عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور را به سمت مدیر بیمارستان طالقانی به ایشان تبریک گفتند.

در ابتدای این نشست نیز مهندس حبیب ا… بوربور با اشاره به نزدیک شدن اربعین حسینی این ایام را بهترین فرصت برای آشنایی بیشتر با مکتب حسینی برشمردند و بر لزوم مشارکت همه جانبه خیرین در برنامه های اربعین تاکید کردند.

رئیس مجمع خیرین کشور در بخش دیگری از سخنانشان با بیان ضعف در قوانین و نامعلوم بودن نحوه مشارکت خیرین و ارگانها در پروژه های عام المنفعه در پاسخ به درخواستهای مختلف جهت مساعدت خیرین ابراز داشتند: متاسفانه شاهد بدعتی در ارگانها هستیم که هم میخواهند خود متولی اجرای یک پروژه باشند و هم برای بخشهایی از آن از خیرین کمک بگیرند که بعلت ابهامات مالی و عدم شفافیت، این رویه باید اصلاح شود.

بنیانگذار بسیاری از مجامع خیریه کشور با اشاره به توضیحات آقای سلیمی آشتیانی و لزوم شفافیت در واگذاری پروژه ها گفت: آقای سلیمی اشارات درستی داشتند و باید به جای بهره بردن از خیرین در بخشهایی از چند پروژه که مشکلات و ابهامات زیادی به همراه دارد، صفر تا صد یک پروژه به آنها واگذار شود تا نتیجه کار برای همگان شفاف باشد.

مهندس بوربور در بخش پایانی سخنانشان با ارائە گزارشی از شورای اجتماعی وزارت کشور و نشست با مسئولین شبکه جام جم ، از نوسازی و بهسازی سیستم صوتی سالن جلسات و آسانسورهای بیمارستان طالقانی توسط مجمع خیرین خبر داد و افزود: وجود آقای دکتر بدخشان غنیمت است و قطعا با حضور ایشان شاهد افزایش چشمگیر کمکهای خیرین به این بیمارستان خواهیم بود.

گفتنی است در ابتدای این جلسه آقای دکتر مشاری ریاست محترم بیمارستان طالقانی ضمن خیرمقدم به حاضرین گزارشی از امکانات ، تعداد تختها و بخشهای فعال بیمارستان را به سمع و نظر حاضرین رسانده و خواستار حضور مستمر خیرین در این بیمارستان شدند./.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=5701

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند