این بار به بهانه تشکیل مجمع خیرین استان تهران

🔴 دست در دست هم دهیم به مهر

مجمع خیرین کشور با وجود افرادی چون مهندس بوربور، رئیس هیات مدیره مجمع خیرین کشور، و دیگر عزیزانی که در این سال‌ها همواره یاری‌دهنده‌ی قشرهای مختلف جامعه بوده‌اند، در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کرده است. یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی از میان برداشتن فقر و نابرابری اجتماعی و ایجاد عدالت اجتماعی از طریق خلق فرصت‌های برابر برای همه‌ی اقشار جامعه بود. این مهم رخ نخواهد داد مگر زمانی که همگی دست به دست هم دهیم و کارها را پیش ببریم. نمی‌توان از یک نهاد یا سازمان خاص انتظار داشت تا تمام مشکلات را حل کند. مجمع خیرین کشور در کنار دیگر نهادها و سازمان‌ها و به طور خاص مردم، برای تحقق جامعه و جهانی بهتر تلاش می‌کند و تاکنون قدم‌های مهمی نیز برای شکل‌گیری جامعه‌ای با فرصت‌های برابر برای همه برداشته است. در راستای این هدف مهم و والا، رأس ساعت ۱۱ صبح تا ۱ بعدازظهر جلسه‌ای با حضور اعضای مجمع خیرین کشور و خیرین فعال در سطح ملی برای تاسیس مجمع خیرین تهران تشکیل شد.

فرماندار و استاندارد محترم تهران و همچنین مسئولان سازمان هلال احمر و دیگر نهادهای دولتی هم حضور داشتند.

انتخابات مجمع خیرین تهران انجام شد

🔴 مجمع خیرین تهران اولین مولود استانی مجع خیرین کشور

در نخستین نشست مجمع خیرین کشور که با استقبال جمع کثیری از خیرین و فعالان عرصه نیکوکاری تهران در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اعضای هیات موسس، هیات امنا و هیات مدیره مجمع خیرین تهران انتخاب شدند.

این نشست که به همت مجمع خیرین کشور و با مساعدت فرمانداری تهران و سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، تهران عنوان نخستین نمایندگی مجمع خیرین کشور را به خود اختصاص داد.

عیسی فرهادی، فرماندار تهران

🔹 تشکیل مجمع خیرین تهران برای ایجاد رفاه و حل مشکلات مردم ضروری است

مهندس حبیب الله بوربور رئیس هیات مدیره مجمع خیّرین کشور:

🔹سامان دادن به تشکل های خیّری در قالب یک سیستم متمرکز و جامع ممکن است

مهندس حسین مقیمی استاندار تهران:

🔹تشکیل مجمع خیرین تهران یک ضرورت بود

پس از سخنان مهندس بوربور ۶۶ نفر کاندید عضویت در هیات امنا شدند و از این میان ۲۱ نفر با انتخاباتی اعضای هیات موسس به عنوان اعضای هیات امنای مجمع خیرین کشور انتخاب شدند.

انتخابات مجمع خیرین تهران برگزار شد

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=1331

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند