مراسم ترحیم بانو فرشته محمودی در اولین پنج‌شنبه فراغش برگزار شد

02:481.0K0

مراسم ترحیم مرحومه مغوره حاجیه خانم فرشته محمودی، همسر مکرم پیشکسوت خیرین، حاج محمدرضا کارگری، نایب رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور  در اولین پنج‌شنبه بعد از رحلت این بانوی بزرگوار بر سر مزار و آرامگاه ابدیش برگزار شد.

این مراسم یادبود، صبح امروز  پنج شنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ در بهشت زهرا(س) قطعه ۱۱۱، ردیف یک، با حضور خیرین و نیکوکاران و مدیران کشوری و لشکری و نمایندگان اصناف و موسسات خیریه و خانواده‌های معزای کارگری و محمودی و دیگر دوستان و آشنایان برگزار شد.

در  بخشی از این مراسم باشکوه که با مدیحه سرایی واعضان و مداحان و قرائت کلام‌الله مجید و زیارت عاشور آغاز شد، هنرمندانی با اجرای فلوت و تک‌خوانی در دستگاه دشتی و دشتستانی حزن و اندوه حاکم بر مراسم را افزایش دادند.

در انتهای مراسم، حسن حمزه‌زاده، مدیرعامل مجمع خیرین کشور  به نمایندگی از تشکل‌های خیری حاضر در مراسم این غم سنگین و این وداع جانسوز را به حاج محمدرضا کارگری، نایب‌رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور تسلیت و تعزیت گفت و افزود: گفتن تسلیت و تعزیت به حاج آقا کارگری کاری و دلداری دادن  او بسیار سخت است، چراکه این خود ایشان است که همواره ما و دیگران را دلداری می‌داده و مانند پدری مهربان و دلسوز احوال‌پرس دوستان و آشنایان بوده است و همو بوده که وقتی هر یک از ما بیمار شده‌ایم، جویای سلامتی ما بوده و هر کاری که از دستش برمی‌آمده انجام داده است.

مدیرعامل مجمع خیرین کشور از  اعضای هیات مدیره مجمع خیرین کشور، آقایان حمیدرضا شاه‌حسینی، علی روحی، محمدحسن خداوردی، حسین بدخشان، علی نقی تنعمی، اشکان تقی‌پور، هاشم سلیمی آشتیانی، به خاطر حضورشان در این مراسم تشکر کرد.

وی همچنین از نیروی انتظامی، فرمانده پلیس پیشگیری و سردار مهماندار ، رییس پلیس راهوار تهران به واسطه حضورشان قدردانی کرد.

حمزه‌زاده در پایان برای حاج آقا کارگری و خانواده محترمش آرزوی سلامتی و برای بانو فرشته محمودی هم‌نشینی با حضرت زهرا (س) مسئلت کرد.

منبع
روابط عمومی مجمع خیرین کشور
لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=3145

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند