مراسم خاکسپاری و ترحیم بانو فرشته محمودی برگزار شد

02:001.1K0

در میان حزن و اندوه فراوان، مراسم خاکسپاری حاجیه خانم فرشته محمودی، همسر مکرمه خیر گرانمایه، حاج محمدرضا کارگری، نایب‌رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور  صبح امروز پنج‌شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ در قطعه ۱۱۱ بهشت زهرا(س) برگزار شد.

در این مراسم باشکوه، مقامات کشوری و لشکری، رییس و اعضای هیات مدیره مجمع خیرین کشور، نمایندگانی از فرماندهی نیروی انتظامی و فرمانده پلیس پیشگیری، سازمان بهزیستی کشور، رییس سازمان داوطلبان هلال احمر، رییس اتاق اصناف و روسای اتحادیه‌ها و اصناف کشور، جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، جامعه خیرین حامی معلولان کشور، مدیرعامل سرای احسان به همراه جمعی از خیرین و نیکوکاران و خانواده‌های معزای کارگری و محمودی حضور داشتند.

محمدرضا کارگری در پایان این مراسم، از حضور همه اقشار و گروه‌ها و سازمان‌ها و نهادها تشکر و قدردانی کرد. وی گفت: همسرم با بدرقه فرشتگان به سوی معبود پر کشید؛ آن هم در سالروز شهادت امام مهربانی‌ها و همزمان با رحلت جانگداز نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع). فرشته مهربانی که در طول ۵۲ سال زندگی مشترک، شریک فداکاری بود که همه فعالیت‌های من در امور خیر به پشتوانه او انجام شد و امروز فهمیدم پشتوانه بزرگ زندگی‌ام را از دست داده و بدرقه کردم تا به معبودش بپیوندد.

منبع
روابط عمومی مجمع خیرین کشور
لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=3041

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند