نشست هم اندیشی صاحبنظران طرح ” بانک زمان ” با حضور رئیس و برخی از اعضای مجمع خیرین کشور در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی

02:005760

🔷 جلسه هم اندیشی پروژه های تخصصی “بانک زمان” و “نذر تخصص” با حضور رییس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، تعدادی از اعضای هیئت مدیره و مشاورین مجمع و همچنین اعضای کارگروه بانک زمان مجمع خیرین کشور به میزبانیِ “مرکز پژوهش‌ های مجلس شورای اسلامی” برگزار شد.

مورخ ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ پیرو تشکیل کارگروه ویژ مطالعاتی و بررسی دو پروژه زیر بنایی و عام المنفعه‌ی “بانک زمان” و “نذر تخصص” در مجمع خیرین کشور طی ماه های پیشین و امضای تفاهم نامه های به عمل آمده با وزیر محترم آموزش و پرورش و سازمان نظام پزشکی در همین راستا، با توجه به اعلام امادگی مجمع خیرین کشور و استقبال مرکز پژوهش های مجلس جلسه فوق الذکر برگزار گردید.

در این جلسه معاونان، مدیران و کارشناسان محترم مرکز پژوهش ها و از سوی مجمع خیرین کشور آقای مهندس حبیب الله بور بور ریاست هیئت مدیره مجمع خیرین کشور ودکتر مجتبی رحماندوست، دکتر جمشیدی،دکتر فرهادی، خانم دکتر زهرا ریاضی، دکتر احمدی و دکتر زارعی حضور داشتند.
در این جلسه معاونان و کارشناسان حوزه‌ی مربوطه در مرکز پژوهش های مجلس، ضمن استقبال از ابراز حساسیت و فعالیت مجمع خیرین کشور در این دو حوزه‌ی مهم‌ اجتماعی، پژوهش ها و کارهای انجام شده در حوزه‌ی بانک زمان در مرکز پژوهش ها را برای اعضای مجمع خیرین کشور تشریح کردند.
اقدامات و مطالعات اقای زاهدی و اقای کرمانی در این خصوص مطرح شد و مقرر گردید این اقدامات در هم افزایی و همفکری با مطالعات انجام شده در کارگروه مجمع خیرین ادامه یابد.
در این جلسه مقرر گردید زین پس به نمایندگی از مجمع خیرین کشور، اقایان دکتر احمدی، دکتر زارعی و خانم دکتر ریاضی در کارگروه مربوطه در مرکز پژوهش های مجلس حضور فعالانه داشته باشند.

آقای دکتر کمیل قیدرلو، معاون محترم مطالعات اجتماعی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت که پس از بررسی پیشنهادها و نتایج حاصل از این هم اندیشی و کار علمیِ جمعی برای به ثمر نشستن این فعالیت زیر بنایی، در صورت لزوم، هر گونه پشتوانه قانونی جهت به ثمر رسیدن این فعالیت بزرگ عام المنفعه تامین خواهد شد.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=5366

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند