هرمزگان، چهارمین مولود استانی مجمع خیرین کشور

07:001.2K0

🔴 حضور مجمع خیرین کشور در کرانه‌های خلیج فارس

سه‌شنبه ششم آذرماه، نادر ریاحی، عضو شورای مرکزی مجمع خیرین کشور و حسن حمزه‌زاده، بازرس هیات مدیره و مدیر روابط عمومی این مجمع به همراه امیر روح‌نواز، معاون سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، به استان هرمزگان رفتند تا چهارمین نمایندگی استانی مجمع خیّرین کشور راه‌اندازی شود و فعالیت‌های نیک‌اندیشانه خود را به صورت رسمی آغاز کند.

مراسم رسمی راه‌اندازی نمایندگی‌ مجمع خیّرین کشور در استان هرمزگان، راس ساعت ۹ و سی دقیقه با حضور بیش از ۷۰ تن از نمایندگان تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در استان برگزار شد.

مراسم راس ساعت نه و سی دقیقه با تلاوت آیاتی از قرآن مجید شروع شد.

🔹سخنران اول این مراسم عبدالمجید مرادی‌نسب، مدیرعامل مجمع خیّرین سلامت استان هرمزگان بود.

وی با تشکر از نمایندگان مجمع خیّرین کشور و هلال احمر برای شرکت در این مراسم، گفت: استان هرمزگان یکی از استان‌های پیشرو در امر خیر است و حضور سروران چون حاج عبدالله هاشمی در جمع ما که تقریبا در همه عرصه‌ها از جمله مدرسه‌سازی و سلامت پیشتاز است،  موید این نکته است.

مدیرعامل مجمع خیّرین سلامت با ارایه گزارشی از اقدامات خیّرین استان هرمزگان از مجمع خیرین کشور به خاطر اینکه در همان ابتدای راه‌اندازی نمایندگی‌های استانی به استان هرمزگان توجه ویژه داشته است و چهارمین نمایندگی خود را در این استان تشکیل می‌دهد، تشکر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهابی، نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان هرمزگان ضمن خیر مقدم به حاضران گفت، مصداق بارز عاملين به فرمایشات ائمه در حوزه انجام امور خیر جمع حاضر هستند.

وی با اشاره به حدیثی از امام موسی کاظم علیه السلام گفت:

خداوند تبارک بندگانی دارند که هم‌وغمشان رفع مشکلات مردم است. این افراد ایمان به روز قیامت دارند و نتیجه اقداماتشان ایجاد سرور در قلب مومنان است و خداوند در روز قیامت دلشان را شاد خواهد کرد.

امیر روح‌نواز، معاون داوطلبان سازمان هلال احمر، با تبریک روز جهانی داوطلبان، توضیحاتی در خصوص نحوه برگزاری انتخابات ارائه کرد.

نادر ریاحی، عضو کارگروه حقوقی مجمع خیّرین کشور و بازرس هیأت مدیره مجمع خیّرین استان تهران در ابتدای سخنانش ذکر خیری کرد از مهندس حبیب‌الله بوربور، رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور و گفت: ایشان به واسطه بیماری و بستری شدن همسرشان در بیمارستان در آخرین لحظات از همراهی ما و حضور در جمع شما باز ماندند و من حامل سلام ویژه ایشان به شما هستم.

عضو شورای مرکزی مجمع خیرین کشور در ادامه توضیحاتی در خصوص نحوه شکل‌گیری و اهداف مجمع خیرین کشور ارائه کرد و با بیان اهداف ترسیم شده در اساسنامه مجمع خیّرین کشور گفت: در کل کشور بزرگ‌ترین مشکل در انجام کارهای خیر، ناهماهنگی بین  دستگاه‌های خدمات‌دهنده و خدمات‌گیرنده است. همچنین عدم همانگی بین مجامع خیّری در سراسر کشور و نیز بین مجامع خیّری و بخش‌های دولتی، مشکلات عدیده‌ای را به وجود آورده است.

وی در ادامه تأکید کرد: یکی از وظایف مجمع خیّرین کشور این است که این مشکلات و مسایل را در بین مجامع خیّری سراسر کشور حل کند.

🔴 بیست‌ویک نفر به عنوان هیات امنای مجمع خیرین استان هرمزگان انتخاب شدند

با اتمام سخنرانی‌ها و از میان هرمزگانی‌های حاضر در مراسم، سه نفر به عنوان اعضای هیأت رئیسه انتخاب شدند و بلافاصله بعد از آن انتخابات هیأت امنا شروع شد و بر اساس نتایج اعلامی، ۲۱ نفر به عنوان اعضای هیات امنای مجمع خیرین استان هرمزگان انتخاب شدند.

🔹عبدالمجید مرادی‌نسب، سیدعبدالله هاشمی، صدیقه کیوانی سیرمندی، سیدرضا هاشمی، میترا قاسمی‌راد، محمدحسن استاد، یونس فریدی، ناصر زینعلی عباسی، عبدالمحمد حزنی، زلیخا محمدزاده،  محمدرضا رنجبر، محمد نجفی، عیسی واحدی، مهدی پورکیانی، ناصر فخاریان، زهرا برجعلی، موسی خدمتیان، علی استوار، ابراهیم اسماعیلی، محمد قاسمی‌زاده و فرنوش اطمینان

🔴 اعضای هیات مدیره مجمع خیرین استان هرمزگان انتخاب شدند

اعضای منتخب هیات امنا نیز با برگزاری انتخاب درونی، ۷ تن را به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل هیأت مدیره و ۲ نفر را به عنوان بازرسان اصلی و علی‌البدل هیأت مدیره انتخاب کردند.

🔹اعضای اصلی هیأت مدیره مجمع خیّرین استان هرمزگان به ترتیب آرا عبارتند از: سیدعبدالله هاشمی، عبدالمجید مرادی‌نسب، میترا قاسمی‌راد، صدیقه کیوانی سیرمندی و سیدرضا هاشمی رحیمی.

🔹اعضای علی‌البدل هیأت مدیره عبارتند از: آقایان ناصر زینعلی عباسی و یونس فریدی.

🔹همچنین خانم زهرا برجعلی به عنوان بازرس اصلی و آقای عیسی واحدی سرریگانی به عنوان بازرس علی‌البدل، انتخاب شدند.

🔴اعضا هیات مدیره مجمع خیران هرمزگان مشخص شدند

♦️بندرعباس – ایرنا – معاون جذب و سازماندهی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: انتخابات مجمع خیران هرمزگان به عنوان زیر مجموعه مجمع خیرین کشور در بندرعباس برگزار و اعضا هیات امنا و هیات مدیره آن انتخاب شدند.

امیر الدین روح نواز روز سه شنبه در مراسم انتخابات مجمع خیران هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جمعیت هلال احمر به عنوان مجری تشکیل زیر مجموعه های استانی مجمع خیرین کشور صبح امروز اقدام به برگزاری مجمع عمومی مجمع خیران هرمزگان با حضور تشکل های مختلف کرد.

وی ادامه داد: مجمع عمومی مجمع خیران هرمزگان با برگزاری انتخابات ۲۱ عضو هیات امنای خود را برگزید و هیات امنا اقدام به تعیین اعضا هیات مدیره کردند.

وی ادامه داد: تا پیش از این مجمع خیران استان های تهران، خراسان رضوی و گیلان تشکیل شده بود و هرمزگان چهارمین استانی است که این مجمع در آن شکل می گیرد.

معاون جذب و سازماندهی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اضافه کرد: مجمع خیرین کشور حسب وظیفه خود در اساسنامه در حال راه اندازی زیر مجموعه های استانی است.

در انتخابات مجمع عمومی مجمع خیرین هرمزگان عبدالمجید مرادی نسب، سید عبدالله هاشمی، صدیقه کیوانی سیرمندی، سیدرضا هاشمی رحیمی، میترا قاسمی راد، محمد حسن استاد، یونس فریدی، ناصر زینعلی عباسی، عبدالمحمد حزنی، زلیخا محمدی زاده، محمد رضا رنجبر، محمد نجفی، عیسی واحدی سرریکانی، مهدی پورکیانی، ناصر فخاریان، زهرا برجعلی، موسی خدمتیان، علی استوار، ابراهیم اسماعیلی، محمد قاسم زاده و فرنوش اطمینان به عنوان اعضا هیات امنا انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: سید عبدالله هاشمی، عبدالمجید مرادی نسب، میترا قاسمی راد، صدیقه کیوانی سیرمندی و سید رضا هاشمی رحیمی هم با انتخابات هیات امنا به عنوان اعضا هیات مدیره این مجمع برگزیده شدند.

http://www.irna.ir/hormozgan/fa/News/83114523

🔴 مجمع خیرین هرمزگان تشکیل شد

       (گزارش تصویری)

♦️بندرعباس – ایرنا – انتخابات مجمع خیرین هرمزگان به عنوان زیر مجموعه خیرین کشور روز سه شنبه در بندرعباس برگزار شد و در این راستا اعضای هیات امنا و هیات مدیره آن انتخاب شدند.

http://www.irna.ir/hormozgan/fa/Photo/3658658

منبع
خبرگزاری ایرنا
لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=1624

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند