همایش ملی تکریم خیرین مدرسه ساز کشور با حضور رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور

05:276670

یوسف نوری در همایش ملی تکریم خیرین مدرسه ساز کشور که عصر امروز ۱۰ اردیبهشت در سالن همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما با حضور رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور برگزار شد ضمن تبریک عید سعید فطر با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد: شما خیرین مدرسه ساز انسان‌های تزکیه شده‌ای هستید که خدا توفیق انفاق را به واسطه روح باصفا به شما عنایت کرده است. و شما برای حمایت از آینده سازان مملکت در مراسم امروز شرکت کردید.

نوری سلام رئیس جمهوری را به خیرین حاضر در مراسم امروز رساند و ادامه داد: حضور خیرین مدرسه ساز قطعا برکتی بزرگ است. ما امروزه سواد اسمی داریم باید به دنبال سواد چندبعدی باشیم و بر مسئولیت اجتماعی تاکید کنیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: خیرین مدرسه ساز مصداق این هستند که حکیم اند. خیر کسی است که مسئولیت اجتماعی دارد، دانا، دلسوز و انسان کامل است. و خیرین مدرسه ساز مصداق و الگوی بارز یک خانواده هستند.

گفتنی است در مراسم امروز از خانواده شهیدان دارایی و اصلانی تقدیر و از سردیس های عبدالرضا وکیلی و مجتبی کاشانی خیرین مدرسه ساز رونمایی شد.

براساس این گزارش، از چند کتاب خیرین مدرسه ساز با حضور وزیر آموزش و پرورش، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و مسئولان رونمایی شد.

در مراسم امروز عصر مجید مجیدی کارگردان سینما و تلویزیون به عنوا سفیر جامعه خیرین مدرسه ساز معرفی شد.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=5001

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند