همکاری مجمع خیرین کشور با دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی در تهیه طرح مطالعاتی و اجرایی بررسی وضع موجود آسیب‌های اجتماعی در کشور و روش‌های پیشگیری، مقابله و کاهش آسیب‌ها

05:003170

در جلسه ۲۶۰ هیئت مدیره مجمع خیرین کشور که صبح روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه برگزار شد، روش‌های دستیابی به علت بروز و افزایش آسیب‌های اجتماعی و راهکار‌های پیشگیری و مقابله با آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مجمع خیرین کشور با دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی در تهیه طرح مطالعاتی و اجرایی بررسی وضع موجود آسیب‌های اجتماعی در کشور و روش‌های پیشگیری، مقابله و کاهش آسیب‌ها همکاری می‌کند.

در جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین کشور که با حضور انتظاری رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی و سیف عضو هیئت علمی این دانشکده صبح روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار شد، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، با مدیریت، بوربور، رییس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور روش‌های دستیابی به علت بروز و افزایش آسیب‌های اجتماعی و راهکار‌های پیشگیری و مقابله با آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اهم موارد مطرح شده در این جلسه به شرح ذیل است:

– تبریک به محسن ولیئی مدیرعامل مجمع به مناسبت انتصابش به سمت معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور که موجب تسهیل در کار موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی خواهد شد.

– تصویب برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور اساتید دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه و مسئولین اجرایی ذیربط و نمایندگان حوزه‌های اجتماعی وزارت کشور و مجمع خیرین کشور به منظور بررسی وضعیت موجود آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکار‌هایی جهت دستیابی به وضعیت مطلوب.

– به درخواست مجمع خیرین کشور دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه با به کارگیری اساتید مجرب و متخصص در حوزه‌های اجتماعی طرح پیشنهادی با هدف پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی را تهیه تا از طریق مراجع ذیربط نسبت به اجرای آن اقدام لازم به عمل آید.

– برگزاری نشست اجرای طرح روزی به یاد دیروز با حضور روسای مناطق و مدارس فرسوده شهر تهران و شهردار تهران در اواسط هفته آینده در آموزش و پرورش شهر تهران.

– تبیین اهداف ایجاد مجمع خیرین کشور و گزارش اقدامات صورت گرفته مجمع در استانداری تهران با حضور معاونین و مدیران استانداری توسط ولییی مدیرعامل مجمع.

– تقدیر روبوبی معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی از اقدامات ارزشمند مجمع خیرین کشور به ویژه شخص بوربور در تامین اعتبارات هزینه مسکن خانواده‌های دارای دو معلول و نیز رفع سایر نیاز‌های سازمان بهزیستی کشور با کمک اعضای مجمع.

– صیاد به عنوان مدیرکل جدید مشارکت‌های مردمی بهزیستی کشور معرفی و از زحمات رضازاده مدیر کل قبلی این دفتر تقدیر شد.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=6182

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند