هیئت مدیره مجمع خیرین کشور در دویست و چهل و ششمین جلسه هفتگی خود به بررسی مشکلات و مسائل روز پرداخت

04:004700

🔷 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مجمع خیرین کشور، مورخ ۳۰ شهریورماه۱۴۰۱ دویست و چهل و ششمین نشست هیئت مدیره مجمع خیرین کشور که با حضور اعضای هیئت مدیره برگزار شد به مشکلات و مسائل روز پرداخته شد.

در این جلسه که با ریاست مهندس حبیب الله بور بور، ریاست هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، برگزار شد دکتر جمشیدی در جایگاه حقوقدان با بیان موشکافانه‌ی مبتنی بر قانون به بررسی برخی موارد مرتبط، با لزوم رجوع به قانون و اجرای صحیح آن بر مبنای معیار و م قرار دادنِ قانون اساسی کشور پرداختند. در ادامه‌ی جلسه نیز با توجه به اینکه بروزِ منشا بسیاری از مشکلات کنونی جامعه مشکلات جدی اقتصادی مردم است بر لزوم حل این مشکلات با درایت و مدیریت صحیح فردی مدیران و مسئولان و تصحیح مسائل و مشکلات موجود در  ساختارهای حاکمیتی با همراهی مردم پرداخته شد.

الزام به توسعه متوازن در امور مختلف کشور از جمله موارد مهم مربوط به جلب رضایت مردم و جذب سرمایه‌ی اجتماعی و نگاه دقیق و علمی در رویکردهای رفتاری با نسل جوان از موارد دیگری بود که در مورد ان ها بحث شد.

با پیشنهاد ریاست محترم هیئت مدیره، تمامِ وقت این جلسه  به بیان دیدگاه‌های اعضای هیئت مدیره و ارائه راهکارهای پیشنهادی در مورد مشکلات مبتلا‌به جامعه اختصاص یافت و بررسی دستور جلسه‌ی این هفته به جلسه بعدی هیئت مدیره مجمع موکول شد.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=5772

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند