نایب‌رییس هیات مدیره مجمع خيرين كشور افزود: پرستاران و كادر درمان با شهدايی كه در راه سلامت جامعه دادند، نام خود را در تاريخ جاودانه كردند؛ در حقيقت كادر درمان با ايثار خود بيماران را درمان می‌كند.

 

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت گروه اجتماعى خبرگزارى آنا، صبح امروز (شنبه) مراسم تقدير از كادر درمان بيمارستان شهيد مدرس و شهداى تجريش توسط مجمع خيرين سراسر كشور برگزار شد.

در اين مراسم محمدرضا كارگری، ضمن تبريك ميلاد حضرت زينب كبری(س) و روز پرستار گفت: همانطور كه حماسه كربلا و دفاع مقدس در تاريخ جاودانه ماندند حماسه كادر درمان در راه مبارزه با كرونا نيز در تاريخ ماندگار خواهد ماند.

عضو هیات مدره مجمع خيرين كشور افزود: پرستاران و كادر درمان با شهدايی كه در راه سلامت جامعه دادند، نام خود را در تاريخ جاودانه كردند؛ در حقيقت كادر درمان با ايثار خود بيماران را درمان می‌كند.

در ادامه مراسم مهرنوش كاوه، دیگر عضو هیات مدیره مجمع خيرين كشور تصريح كرد: در راه مقابله با كرونا، بعد از پزشك‌ها تيم‌های پرستاری حرف اول را می‌زنند و كار سخت و دشواری را انجام می‌دهند.

وی در رابطه با نقش اخلاق پرستاران در روند درمان بيماران خاطرنشان كرد: روی خوش و خوش رفتاری پرستاران بر بهبود بيماران بسيار موثر است. هيچ جمله و عبارتی نمی‌تواند ايثار و از خودگذشتگی كادر درمان در راه مقابله با كرونا را توصيف كند.

همچنين محمدرضا شاه‌حسينی، عضو دیگر مجمع خيرين كشور اظهار كرد: پرستاران در راه مقابله با كرونا كار بزرگی انجام می‌دهند، اين عزيزان با وجود مشكلات و مسائلی كه دارند، پای كار ماندند كه اين اقدام آنها قابل ستايش است.

در بخش پايانی مراسم تقدير از كادر درمان بيمارستان شهيد مدرس و شهداى تجريش توسط مجمع خيرين سراسر كشور، فاطمه محبعلی، سرپرستار بخش قلب بيمارستان شهيد مدرس يادآور شد: از ابتدای راه مقابله با كرونا، با وجود همه سختي ها حضور خيرين را در كنار خود احساس كرديم.

منبع
خبرگزاری آنا
لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=1046

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند