پرویز پرستویی و  رسول خادم رابط هنرمندان و ورزشکاران با مجمع خیرین کشور

05:005820

دویست و سی و هشتمین جلسه هیئت مدیرە مجمع خیرین کشور با حضور استاد پرویز پرستویی و  رسول خادم قهرمان اسبق جهان و از اعضای هیئت مدیره موسسه خیریه علی ابن ابی طالب (ع) در صبح روز چهارشنبه ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۱در سالن جلسات مجمع خیرین کشور برگزار گردید و گزارشی از فعالیتهای داوطلبانه این موسسه در استانهای سیستان و بلوچستان، گلستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی به سمع و نظر حاضرین در جلسه رسید.

در ابتدای جلسه دکتر اشکان تقی پور عضو حقیقی مجمع خیرین کشور ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل موسسه نیک گامان جمشید، گزارشی از بازدید میدانی از ۱۱ استان و طرحها و پروژه های مصوب با تامین بودجه توسط خیرین خارج از کشور را به استحضار حاضرین در جلسه رساند.

مهندس بوربور رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور در سخنانی با تاکید بر هم افزایی ظرفیتهای موسسات و ارگانهای فعال در یک منطقه، جایگاه هنرمندان و ورزشکاران را در بین آحاد جامعه ویژه توصیف کرده و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات این عزیزان بر همکاری و همدلی بیشتر موسسات تاکید ورزیدند.

در ادامه پرویز پرستویی آرزو کرد بر خلاف امروز که خیلی ها کثرت حامیان را افتخار میدانند انشالله روزی برسد در هیچ کجای کشور نیازی به حضور و مشارکت خیر نباشد.

ایشان با اشاره به توزیع بسته های غذایی در روستاهای چهار استان سیستان، گلستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی افزود ما به افرادی کمک میکنیم که حتی با دستمزد کم کار کنند و صرفا منتظر مساعده نباشند.

رسول خادم هم با اشاره به اشتغال زایی برای خانوادەهای کم برخوردار در روستاها، بافت گبە، فرش و سوزن بافی را از مشاغلی عنوان کرد کە موسسە، تجهیزات و مواد لازم را در اختیار خانوادە ها قرار دادە و فروش محصولات آنها را تضمین می کند.

ایشان با اشاره به اینکه ممکن است کیفیت برخی از محصولات تولید شده مطلوب هم نباشد گفت: آنچه برای ما اهمیت دارد تقویت روحیه خودباوری و دریافت بسته های تشویقی در قبال انجام کار است.

  خادم ضرورت ورود ثبت احوال به حل مشکل روستاییان فاقد شناسنامه، به وجود آوردن شرایط تسهیل فروش محصولات تولیدی خانواده ها و برگزاری جلسه با رئیس کمیته امداد ، وزیر گردشگری و معاون صنایع دستی ایشان را خواستار شدند.

 در نهایت مهندس بوربور ضمن تشکر مجدد از عزیزان حاضر در جلسه ،بر برگزاری جلسات درخواست شده آقای خادم و مساعدت در آموزش و فروش محصولات تولید شده خانواده ها تاکید نموده و از آقایان پرستویی و خادم دعوت کردند بعنوان رابط هنرمندان و ورزشکاران با مجمع خیرین کشور همکاری کنند.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=5477

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند