احداث بزرگترین بیمارستان MS در پایتخت توسط مجمع خیرین کشور

02:117680

نایب رئیس مجمع خیرین کشور از احداث بزرگترین بیمارستان و مرکز درمانی بیماران MS در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ صبح امروز با حضور تعدادی از اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین کشور در بیمارستان شهید مدرس و شهدای تجریش از تعدادی از پرستاران و کادر درمانی این دو بیمارستان تجلیل شد.

حسین بدخشان، مدیر بیمارستان شهید مدرس در این مراسم اظهار کرد: تعدادی از اعضای مجمع خیرین کشور به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از تعدادی از پرسنل این بیمارستان تجلیل کرد.

وی گفت: بیمارستان شهید مدرس از اوایل اسفند ماه در سال گذشته با فراهم کردن بخشی از بیمارستان نسبت به پذیرش بیماران کرونایی اقدام کرد.

مدیر بیمارستان شهید مدرس ادامه داد: در این ایام بیمارستان و کادر درمانی بیمارستان شهید مدرس با ایثار و از جان‌گذشتگی به هموطنان خدمت‌رسانی کردند همچنین یکی از همسران کادر درمان که خود نیز در این بیمارستان مشغول به فعالیت بوده است به دلیل ابتلا به ویروس کرونا شهید شده است.

بدخشانی خاطرنشان کرد: امروز نیز تعدادی از اعضای مجمع خیرین با حضور در بیمارستان و با اهدای گل و همچنین کارت هدیه از  پرسنل و کادر درمان بیمارستان تقدیر کردند.

 

محمدرضا کارگری، نایب رئیس مجمع خیرین کشور  نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: حضور اعضای مجمع خیرین در این دو بیمارستان (شهید مدرس و شهدای تجریش) به پاس زحمات کادر درمان بوده است.

وی افزود: در همین ارتباط نیز تعدادی از  اعضای مجمع خیرین در استانهایی که شعب این مجمع راه‌اندازی شده است به مناسبت ولادت حضرت زینب و روز پرستار در بیمارستانها حاضر و از کادر درمان در این ایام قدردانی کردند.

کارگری به ادامه کمکهای مجمع خیرین کشور در حوزه‌های درمانی همچنین افراد آسیب‌دیده از کرونا اشاره و تصریح کرد: در همین زمینه در طی چند ماهه گذشته بالغ بر ۳۱۰ میلیارد تومان از سوی خیرین به این گروه‌ها کمک شده است همچنین بنا به برنامه‌ریزی این کمکها ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: بنابر هماهنگیهای صورت گرفته به‌زودی فعالیتهایی در حوزه درمانی و احداث ساختمان جدید در بیمارستان امام حسین (ع) انجام خواهد گرفت همچنین قرار است در بیمارستان سینا، بزرگترین مرکز درمانی در حوزه درمان بیماران MS توسط مجمع خیرین ساخته شود.

منبع
خبرگزاری تسنیم
لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=1048

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند