گلستان، نهمین نمایندگی استانی مجمع خیرین کشور  را به خود اختصاص داد

06:001.0K0

🔴 گلستان، نهمین نمایندگی استانی مجمع خیرین کشور  را به خود اختصاص داد

عصر امروز سه‌شنبه دوم تیرماه ماه ۱۳۹۸مهندس حبیب‌الله بوربور، ربیس هیات مدیره مجمع خیرین کشور  در راس هیاتی به گلستان می‌روند تا انتخابات هیات امنا و هیات مدیره مجمع خیرین استان گلستان را با هماهنگی و میزبانی هلال احمر برگزار کنند.

♦️این نشست راس ساعت ۱۸ شروع شده و تا ساعت ۲۰ به سرانجام خواهد رسید.

🔻آدرس محل نشست: گرگان خط کمربندی، روبروی میدان بار انقلاب، سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر

مراسم با قرائت کلام‌الله قرآن مجید آغاز شد.

هم‌اکنون دکتر هروی، مدیرعامل هلال احمر گلستان مشغول سخنرانی است.

🔴 دکتر هروی، مدیرعامل هلال احمر گلستان:

ما امیدواریم از تمامی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان استفاده کنیم و با انرژی مضاعفی که خیرین به میدان می‌آورند بتوانیم منشاء کارهای خیر بزرگی در مجمع خیرین استان گلستان باشیم.

🔻مهندس حبیب‌الله بوربور، رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور:

مهندس بوربور در ابتدای سخنانش به تاریخچه کارهای خیر از ۲۲ سال پیش تا کنون اشاره کرد: «در زمانی که مدارس کشور ۴ تا ۵ نوبته بود، در کسوت رییس سازمان نوسازی مدارس کشور، گزارشی از این معضل آموزشی را خدمت مقام معظم رهبری ارایه کردم. ایشان فرمودند به مردم رجوع کنید و همین فرمایش ایشان به همراه کمک مالی که دستگرمی انجام کار ما شد، به تاسیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور انجامید. حاج آقای لیوانی، رییس مجمع خیرین سلامت استان گلستان هم جزو حلقه اول موسسین جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور بودند.

بعدها مجامع خیری دیگر در کشور راه‌اندازی شد که جمع ما نیز در راه‌اندازی تعدادی از آنها حضور داشت. تا اینکه سه سال قبل مجمع خیرین مدرسه‌ساز را با همراهی بنیادها و مجامع خیری بزرگ ملی و جمعی از خیرین به‌نام کشور راه‌اندازی کردیم.

امروز که من خدمت شما هستم نهمین نمایندگی مجمع خیرین کشور راه‌اندازی می‌شود و پیش از این در استان‌های تهران، خراسان رضوی، گیلان، قم، قزوین، هرمزگان، کردستان، و کرمان این نمایندگی‌ها ایجاد شده است.

کار ما در مجمع خیرین کشور ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی در انجام خیر در مواقع عادی از یک طرف و مواقع بحرانی مانند سیل و زلزله از طرف دیگر است.»

🔻رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور در بخش دوم سخنانش به ظرفیت‌های ملی مجمع خیرین کشور اشاره کرد و گفت: «عضویت رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور در شورای اجتماعی کشور به عنوان نماینده مجامع خیری سبب می‌شود که تصمیم‌سازی‌ها و مصوبات مجمع خیرین کشور از کوتاه‌ترین مسیر در جریان اجرایی کشور دنبال شود، آن‌هم در سطح ستادی که ریاست آن با وزیر کشور است.

همچنین مجمع خیرین کشور از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی، ماموریت دارد تا در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری «مجمع ملی خانواده» را راه‌اندازی کند.»

🔻پایان‌بخش سخنان مهندس بوربور خبر خوبی برای سیل‌زدگان استان بود.: «مجمع خیرین کشور در خصوص سیلی که کشور عزیزمان را در ابتدای امسال درگیر لطمات جدی کرد، اقدامات موثری انجام داده که گزارش مبسوط آن در کانال و سایت مجمع خیرین کشور ثبت و ضبط است و برای این‌که در اولین روز تاسیس مجمع خیرین گلستان حامل خبر خوبی برای سیل‌زدگان استان باشم، اعلام می‌کنم که مجمع خیرین کشور احداث ۲۰ منزل مسکونی را در این استان تعهد می‌کند و ان‌شاءالله به زودی اقدامات اجرایی آن انجام خواهد شد.»

🔴 دکتر علیرضا نبی، عضو هیات مدیره مجمع خیرین استان تهران:

مقدم شما را به اولین نشست مجمع خیرین استان گلستان خیر مقدم می‌گویم و با افتخار اعلام می‌کنم به علت حضور گسترده و استقبال باشکوه خیرین و نیکوکاران برگه‌های تعرفه چاپ شده ما تمام شد و این می‌تواند نویدبخش تشکیل یک مجمع توانمند باشد. خبر خوب دیگر این‌که تقریبا ۴۰ درصد کاندیداهای ما از بانوان نیکوکار استان هستند.

این استان در زمان سیل آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران را در جهان حفظ کرد. روحیه بالای مردم استان گلستان در آن روزهای سخت، به ما که برای کمک آمده بودیم انرژی می‌داد.

علیرضا نبی که یکی از کاندیداهای عضویت در هیات امنای مجمع خیرین گلستان هم بود در پایان سخنانش گفت: من با افتخار یکی از سربازان مجمع خیرین کشور هستم و اگر اجازه بدهید من می‌توانم پل ارتباطی شما باشم با مجمع خیرین کشور.

پس از پایان سخنرانی‌ها، انتخابات هیات امنا شروع شد.

از میان ۱۳۷ نفر حاضر در جلسه ۳۴ نفر کاندیدای حضور در هیات امنا و هیات مدیره شدند. کار شمارش آراء هیات امنا تا دقایقی دیگر به پایان می‌رسد.

ساعت ۱۰ و نیم شب است و هنوز کار شمارش آرا به پایان نرسیده است. مهندس بوربور، رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور و دکتر هروی، مدیرعامل هلال احمر گلستان در سالن همچنان حضور دارند.

اسامی ۲۵ نفراعضای هیات امنای مجمع خیرین گلستان به ترتیب آرا عبارتند از:

🔴 آقایان و خانم‌ها؛ علیرضا نبی، محمد شهرکی، فرشته ترک، عبدالرحیم حزینی، یوسف سخندان، پیمان گنجی، محمدقاسم لیوانی، قربان‌محمد شاه‌نظری، نصرالله زاهدی، محمود سعیدی طبری، نصرت برزگر، آنه‌محمد آق‌پور، علی سعیدی، یحیی روحی، سیدمرتضی سیدالنگی، رویا کاوه، علی بزرگمهر، سیدمصطفی طالبی، محمد علیپور، فرید عابدی، عالیه یعقوب‌زاده، فاطمه دولت‌پور، نسرین حسینی، طاره بیگم فقیهی و داود بخشی.

🔻شایان ذکر است، به علت استقبال خوب بانوان از این انتخابات، اعضای هیات امنا از ۲۱ نفر به ۲۵ نفر افزایش یافت تا نتیجه این حضور در ترکیب هیات امنا نیز محسوس باشد.

🔴انعکاس انتخابات استان گلستان در رسانه‌ها:

http://shabestan.ir/detail/News/814006

http://shabestan.ir/detail/News/814000

https://www.google.as/amp/s/www.yjc.ir/fa/amp/news/6942711

منبع
خبرگزاری شبستان
لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=1650

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند