مهندس حبیب الله بوربور: مجمع خیرین کشور اجازه نمی دهد در سریالهای خانگی به خیرین توهین شود

02:314160

یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه هیات مدیره مجمع خیرین کشور صبح امروز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ در دفتر این تشکل مردم‏ نهاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمدرضا کارگری، نایب رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور ضمن قدردانی از آقای دکتر بدخشان، عضو هیات مدیره و مدیر فنی بیمارستان شهید مدرس به خاطر اهتمامی که به درمان خیرین دارد، از خداوند شفای عاجل حمیدرضا شاه حسینی، عضو هیات مدیره مجمع خیرین کشور را خواستار شد.

وی همچنین از برادران ترکمانی که به تازگی تعهداتی (۷۰ میلیارد تومان) در بیمارستان امام حسین(ع) انجام داده ‏اند قدردانی و تشکر کرد.

مهندس حبیب الله بوربور، رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور ضمن تشکر از مواضع حسن حمزه ‏زاده، مدیرعامل مجمع خیرین کشور در خصوص روشنگری و اعتراض نسبت به توهین‏ های سریال‏ های شبکه خانگی به خیرین گفت: ورود مجمع خیرین کشور به این بحث به جا و شایسته بود و انتظارها هم از مجمع همین است که نسبت به حقوق خیرین حساس باشد و عکس‏ العمل‏ های لازم را از خود نشان دهد.

وی افزود: این اقدامات باید ادامه یابد و از سایر اعضای هیات مدیره خواست واکنش ‏های مناسب نسبت به این موضوع از خود نشان دهند و با بیان خدمات و اقدامات مفید و موثر خیرین در رسانه‏ ها این اقدام موهن و زشت را خنثی کنند.

در ادامه این جلسه سرکار خانم دکتر مهرنوش کاوه، عضو هیات مدیره مجمع خیرین کشور و مشاور امور خیرین و سازمان‏ های مردم ‏نهاد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از چگونگی و نحوه انجام کار و سرعت واکسیناسیون در کشور ارایه داد و گفت: در انجام هر واکسیناسیون سه اقدام «ثبت»، «هماهنگی» و «تزریق» باید همزمان صورت پذیرد و ‌این نشاندهنده حساسیت و دقت موضوع واکسیناسیون است.

بحث و بررسی در خصوص اختصاص یک دستگاه سی ‏تی ‏اسکن ۱۶ اسلایس از طریق هیات امنای ارزی برای بیمارستان هاجر ارتش جمهوری اسلامی ایران که به ‏طور تخصصی در حوزه درمان کرونا فعال است، از دیگر موضوعاتی بود که در حاشیه نشست امروز مطرح شد. مهندس بوربور با بیان این که شایسته نیست بیمارستانی با این حجم خدمات به بیماران کرونایی، مجبور باشد برای اسکن ریه با آمبولاانس مریض را به بیمارستان‏ های مجاور ببرد، گفت: مجمع خیرین کشور ضمن این‏که نسبت به نحوه اختصاص سی ‏تی‏ اسکن به بیمارستان‏ ها انتقاداتی دارد، اما در این راستا تمامی مساعی خود را به کار خواهد بست تا هرچه زودتر این بیمارستان مجهز به سی ‏تی ‏اسکن شود.

منبع
روابط عمومی مجمع خیرین کشور
لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=2735

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند