با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم انجام شد؛ مراسم بازگشایی محل کسب و کار محمدرضا کارگری

02:331.1K0

صبح امروز یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ با حضور رییس هیات مدیره و اعضای مجمع خیرین کشور و رییس اتاق اصناف و روسای صنوف مختلف و دست‌اندرکاران صنف الکتریک و همراهی کسبه بازار مراسم بازگشایی محل کسب و کار حاج محمدرضا کارگری، نایب‌رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور برگزار شد. در این مراسم آیینی و سنتی، اقشار مختلف مردم حاج آقا کارگری را از مقابل موسسه کیهان تا لاله‌زار مشایعت کردند و در میان صلوات حاضران با دود کردن اسپند و خواندن زیارت خاصه امام‌رضا(ع) کرکره‌های مغازه‌های بازار لاله‌زار که به احترام پیشکسوت صنف الکتریک تعطیل کرده‌بوند، بالا رفت و مغازه‌دارها رسما کسب و کار خود را آغاز کردند.

در این مراسم، مهندس حبیب‌الله بوربور، رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور با ذکر مقدمه‌ای در خصوص تاریخچه شکل‌گیری مجمع خیرین کشور از حضور فعال و موثر یار و همراه دیرین خود، محمدرضا کارگری در شکل‌گیری مجمع خیرین کشور تقدیر و تشکر کرد و گفت: حاج آقا کارگری یک شخصیت محبوب در بین خیرین و نیکوکاران است و این حضور چشمگیر شما در این مراسم به واسطه قدردانی از اقدامات خیرخواهانه ایشان در طول سالیان است.

وی در پایان گفت، همه موفقیت حاج آقا کارگری همانطور که خودشان هم گفتند، مرهون داشتن همسری مهربان و همسو بوده است.

در این مراسم، قاسم نوده فراهانی، رییس اتاق اصناف تهران گفت: آشنایی من و حاج آقا کارگری به ۵۰ سال پیش باز می‌گردد و در طول این نیم‌قرن من شاهد اقدامات مختلف ایشان در عرصه کارهای خیر بوده‌ام.

در پایان این مراسم محمدرضا کارگری‌ با خواندن این مطلع کلامش را آغاز کرد:

گرچه از هر ماتمی خیزد غمی

فرق دارد ماتمی با ماتمی …

وی در ادامه ذکر یادی کرد از همسر فقیدش و گفت، در طول نیم قرن زندگی مشترک، همسرم فرشته‌سان در همه کارها در کنار من بود و من همواره قدردان ایشان خواهم بود.

نایب‌رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور از حضور اقشار مختلف و همراهی و همدردی کلیه دوستان و همکاران تشکر و قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد در مراسم شادی‌شان جبران نماید.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=3082

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند