مجمع خیرین کشور از ۳۴ ماه تلاش بی‌وقفه دکتر وحید قبادی دانا تقدیر کرد

06:019070

دویست و دهمین نشست هیات مدیره مجمع خیرین کشور  چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ در دفتر این تشکل مردم‌نهاد برگزار شد. در این نشست اعضای هیات مدیره با اهدای لوح سپاس از ۳۴ ماه تلاش بی‌وقفه و جهادگونه دکتر وحید قبادی دانا، رییس سابق سازمان بهزیستی کشور تقدیر کردند.

مهندس حبیب‌الله بوربور، رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور در این نشست گفت: قدردانی از خدمات و اقدامات شایسته جناب آقای دکتر قبادی دانا در دوره تولی ایشان در سازمان بهزیستی کشور را وظیفه خود می‌دانیم. چراکه به زعم ما ایشان توانستند در دوره مدیریت خود نظم و شفافیت را در سازمان بهزیستی حاکم کنند و حاصل اقدامات ایشان توانست حمایت‌های مادی را به جامعه هدف سازمان بهزیستی افزایش دهد و آسایش و آرامش و بهتر زیستن را در حد توان برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

وی در ادامه از دکتر قبادی دانا خواست تا به جمع اعضای مجمع خیرین کشور بپیوندد و افزود: همین‌طور که می‌بینید در جمع اعضای هیات مدیره و همکاران من تنی چند از همکاران خدوم شما در سازمان بهزیستی قرار دارند و ما بسیار خوشحال خواهیم شد که بتوانیم از توان تخصصی شما و تجربه‌ای که در طول مدیریت سازمان بهزیستی اندوخته‌اید در مجمع خیرین کشور استفاده کنیم. بنابراین به شما می‌گویم که اینجا خانه شماست.

رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور با اشاره به تجربه خوب مجمع و سازمان بهزیستی در احداث شیرخوارگاه شبیر  پیشنهاد کرد دکتر قبادی دانا در ترکیب هیات امنا یا هیات مدیره خیرین حامی شیرخوارگاه شبیر قرار گیرد.

در ادامه جلسه هریک از اعضای هیات مدیره در قالب جملاتی، استنباط خود را از دوره حضور دکتر قبادی دانا در سازمان بهزیستی بیان کردند.

محمدرضا کارگری، نایب‌رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور: دکتر وحید قبادی دانا نمونه یک مدیر جوان شجاع و با شهامت است که در طول دوره حضورش در سازمان بهزیستی توانست کارهای بزرگی را به همراه همکارانش به ثمر برساند و ارتباط خوبی با خیرین برقرار کند. بزرگترین شیرخوارگاه کشور و خاورمیانه در دوره مدیریت ایشان توسط مجمع خیرین کشور به بهره‌برداری رسید.

حمیدرضا شاه‌حسینی، عضو هیات مدیره مجمع خیرین کشور: من هم به سهم خود از آقای دکتر قبادی دانا تشکر می‌کنم. آقای دکتر، خاطره خوبی از دوره شما در ذهن و فکر ما ثبت شد و امیدوارم در هر جایی که قرار می‌گیرید، همچنان منشاء اثرات خوب برای مردم، بویژه محرومین و نیازمندان باشید.

هاشم سلیمی آشتیانی، مشاور رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور: خیرین و نیکوکاران در طول دوره حضور آقای دکتر قبادی دانا بر مسند سازمان بهزیستی کشور توانستند ارتباط خوبی با ایشان برقرار کنند و همین امر سبب شد کارهای بزرگی در حوزه مشارکت‌های مردمی سامان پذیرد.

دکتر زهرا ریاضی، عضو هیات مدیره مجمع خیرین استان خراسان رضوی: دانایی و بصیرت صفت خوب دکتر قبادی دانا است. ایشان منشاء کارهای بزگی در سازمان متبوع خود بودند و نمونه خوبی از مدیریت را از خود به ارمغان گذاشتند.

دکتر مهرنوش کاوه، عضو هیات مدیره مجمع خیرین کشور: دکتر قبادی دانا در طول این دو سال و ده ماه توانست چهره مهربان سازمان بهزیستی را نمایان کند و  دریافت‌های مالی مددجویان را افزایش دهد. همچنین سیستم هوشمندی را در سازمان راه‌اندازی کرد که شفافیت بهره آن است.

دکتر حسین درخشان، عضو هیات مدیره مجمع خیرین کشور: برای کسانی چون من که سابقه حضور در سازمان بهزیستی را دارم، تحولات سازمان بهزیستی در دوره آقای دکتر قبادی دانا بسیار مشهود است. ایشان همچنین توانست شاخص‌های بهره‌وری سازمان را در حوزه‌های مختلفی چون مشارکت‌های مردمی، توان‌بخشی، پیشگیری، مقابله با بیماری‌ها، اشتغال زنان سرپرست خانوار و سامان‌دهی به کودکان کار افزایش دهد.

محمدحسن خداوردی، عضو هیات مدیره مجمع خیرین کشور: آقای دکتر قبادی دانا مدیری محبوب و دوست‌داشتنی و کاربلد و تحول آفرین بودند و من از ایشان بسیار ممنونم که توانستند یار مددجویان باشند و بار محرومان را به خوبی بردوش بکشند.

دکتر پرویز زارعی، بازرس هیات مدیره مجمع خیرین کشور: آقای دکتر قبادی دانا فعالیت‌هایش متنوع و متکثر بود و نشان داد هر مدیری که بتواند به نیروهای کارآمد و خوبش بها بدهد، خواهد توانست منشاء اثرات مثبت در سازمان باشد.

محسن مرادی، مدیر اجرایی مجمع خیرین کشور: یکی از کارهای خوب آقای دکتر قبادی دانا رسیدگی به امور کارکنان و بازنشتگان سازمان بهزیستی بود که در بهبود کیفیت خدمات پرسنل سازمان به جامعه هدف موثر بود.

نادر ریاحی، بازرس هیات مدیره مجمع خیرین کشور: دوره مدیریت آقای دکتر قبادی دانا در سازمان بهزیستی کشور مثال خوبی از مدیریت جوانان دانشمند در عرصه مدیریتی کشور است.

حسن حمزه‌زاده، مدیرعامل مجمع خیرین کشور: هوش سرشار و نخبگی آقای دکتر قبادی دانا زبانزد خاص و عام است. او توانست هوشمندی و شفافیت را در سازمان متبوعش تصری بخشد و امروز سازمان بهزیستی دیگر آن سازمان عریض و طویل با بروکراسی سنگین نیست و این محصول حضور موثر او و توان مدیریت سرزنده، چالاک و چابک بر این سازمان است.

دکتر وحید قبادی دانا، رییس سابق یازمان بهزیستی پس از شنیدن صحبت‌های اعضای مجمع خیرین کشور گفت: یکی از برکات حضور من در سازمان بهزیستی، آشنایی و همراهی با خیرین و نیکوکارانی چون شما بود. از تک‌تک شما آموختم و با شما بهترین تجربیات من در حوزه کمک به محرومان شکل گرفت.

وی افزود: در این دو سال و ۱۰ ماه، همواره سعی کردم هرچه در توان دارم در جهت خدمتگزاری به جامعه هدف بهزیستی به کار بندم. در طول مدت مسئولیت تلاش کردم تا به تاسی از سردار دل‌ها، شهید قاسم سلیمانی، فارغ از رنگ‌بندی‌ها و جهت‌بندی‌های معمول سیاسی کشور، شایستگان در هر بخشی ارج ببینند و بر صدر بنشیند تا تیمی متکی بر وجدان کاری، ایمان، توان علمی، پاکدستی و حاضر در میدان بتوانند خالصانه جهت رفع مشکلات مردم در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کنند.

رییس سابق سازمان بهزیستی در بخش دیگری از حرف‌هایش گفت: هر روز که گذشت قدر و ارزش آن را بیشتر از قبل دانستم و همواره سعی کردم اگر شده به قدر راه‌انداختن کار حتی یک‌نفر، بیشتر در سازمان بمانم. هنگامی هم که مقرر شد مسئولیت را به دست برادر دیگری بسپارم، برنامه چهارساله‌ام را به همراه گزارش اقداماتم به ایشان تحویل دادم و برایشان در انجام این مسئولیت دعا کردم.

پایان‌بخش حرف‌های دکتر قبادی دانا این جمله بود: امید است به لطف و مدد الهی توانسته باشم به عنوان عضو کوچکی از ملت ایران اسلامی بخشی از دین خود را به انقلاب اسلامی و مردم کشورم ایفا کرده باشم.

در پایان این مراسم اعضای هیات مدیره مجمع خیرین کشور با اهدای لوح سپاس و گرفتن عکس یادگاری، خاطره دویستو دهمین نشست هیات مدیره مجمع خیرین کشور را به ثبت رساندند.

منبع
روابط عمومی مجمع خیرین کشور
لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=3359

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند