حبیب‌الله بوربور: مجمع خیرین گلستان جزو رتبه‌های نخست مجامع کشوری است

03:457260

حبیبالله بوربور، رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور با حضور در مجمع سالیانه مجمع خیرین استان گلستان که پنج شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار شد، گفت: اگرچه مجمع خيرین استان گلستان در ارزیابیها در بین استانهای دیگر توانسته است رتبه سوم را در میزان کمکهای مردمی به خود اختصاص دهد، اما از منظری دیگر، سطح این کمکها با توجه به میزان جمعیت، رتبه نخست را به خود اختصاص داده و مجمع خیرین استان گلستان توانسته با توجه به شرایط اقتصادی استان، عملکرد خوبی از خود به ثبت برساند.

در این مراسم مهندس حبیب الله بوربور، رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور با اشاره با تاریخچه تشکیل مجمع خیرین کشور گفت: ایده این تشکل مردمنهاد از صحبتهای مقام معظم رهبری شکل گرفت. زمانی که اینجانب به همراه آقای مظفر، وزیر وقت آموزش و پرورش خدمت حضرت آیتالله خامنهای رسیدیم و ایشان برای مدرسهسازی فرمودند بروید به مردم رجوع کنید. همین فرمایش آقا سبب شد که نهضت مدرسهساز از حدود ۲۴ سال پیش شروع شد و همچنان ادامه دارد.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشو تاکید کرد: نخستین کسی که از گلستان عضو خیرین مدرسهساز کشور شد، حجتالاسلام لیوانی بود و امروز جایش بین ما در این جلسه خالی است و من شنیدم کسالت دارند. امیدوارم هرچه زودتر بهبود یابند.

وی افزود: به تدریج و در گذر زمان تشکلهای خیری در حوزههای مختلف شکل گرفت و امروز من میتوانم بگویم که بیش از ۴۵ تشکل بزرگ خیری و بنیاد خیریه به همراه جمعی از خیرین بهنام کشور در کنار ما در مجمع خیرین کشور هستند.

بوربور با اشاره به حضور مجمع خیرین کشور در شورای اجتماعی کشور گفت: مجمع خیرین کشور این روزها به واسطه رسالتش و حکمی که از شورای عالی انقلاب فرهنگی دارد، مترصد سر و شکل دادن به بنیاد ملی خانواده است. وی افزود: در بنیاد خانواده مجموعهای از مسایل مهم اجتماعی را پیگیری میکنیم؛ موضوعاتی مثل اشتغال، ازدواج، مسکن، بحران سالمندی، رفع محرومیتها و هر چیزی که مربوط به خانواده میشود.

بوربور در پایان در باره ترمیم و افزایش اعضای هیات امنا و انتخابات هیات مدیره مجمع خیرین استان گلستان توضیحاتی را مطرح کرد.

منبع
روابط عمومی مجمع خیرین کشور
لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=3438

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند