امام جمعه ایلام: تقویت روحیه امید در نیازمندان اجر دنیوی و اخروی دارد

02:007380

ایلام _ ایرنا _ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تقویت روحیه امید بین نیازمندان از طریق انجام امور خیر و دستگیری از این عزیزان دارای اجر دنیوی و اخروی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار روز پنجشنبه در دیدار با حسن حمزه‌زاده مدیرعامل مجمع خیرین کشور و حاج حمیدرضا شاه حسینی عضو هیات مدیره این مجمع و خیر سازنده شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) بهزیستی ایلام افزود: خدمت به نیازمندان توفیقی است که خداوند به افراد خیر اعطا و باید از این فرصت استفاده بهینه کنند.

وی با ذکر اینکه بسیاری از افراد دارای تمکن مالی مناسب بوده ولی بدرستی آنرا هزینه نمی کنند، ادامه داد: هزینه درست درآمد نعمتی است که خداوند به افراد خیر داده است.

امام جمعه ایلام با تقدیر از افراد خدمات افراد خیر گفت: وقتی فردی خیر به مرحله‌ای برسد که مال خود را متعلق به خدا بداند، بدون شک بدرستی از آن استفاده و بهره خواهد برد.

کریمی تبار با اشاره به در پیش بودن کنگره سرداران و سه هزار شهید ایلام افزود: خدمت به مردم این استان که در دوران دفاع مقدس با ایثار و از خودگذشتگی مقابل دشمنان ایستادگی کردند، بسیار ارزشمند است.

مدیرکل بهزیستی ایلام نیز در این دیدار با تقدیر از مشارکت حاج حمیدرضا شاه حسینی خیر سازنده شیرخوارگاه و خانه کودک و نوجوان این اداره کل گفت: این مرکز مامنی برای کودکانی بوده که پناهگاهشان بهزیستی است.

زهرا همتی با ذکر اینکه امسال ۱۹ کودک در این مرکز پذیرش و ساماندهی شده است، اضافه کرد: تاکنون در مجموع بیش از ۳۰۰ کودک در شیرخوارگاه و خانه کودک و نوجوان بهزیستی ساماندهی شده‌اند.

به‌ گزارش ایرنا، همچنین در ادامه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و مدیرعامل مجمع خیرین کشور و اعضا از شیرخوارگاه بهزیستی ایلام بازدید و با کودکان این مرکز گفتگو کردند.

منبع
خبرگزاری جمهوری اسلامی
لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=3513

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند