اعضای جدید هیات مدیره جامعه خیرین حامی معلولان کشور انتخاب شدند

03:0059210

انتخابات هیئت مدیره جامعه خیرین حامی معلولان کشور در دفتر مرکزی این تشکل مردم‌نهاد در شیرخوارگاه شبیر برگزار شد و اعضای جدید هیات مدیره جامعه حامی معلولان کشور برای مدت ۲ سال انتخاب شدند.

 به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین کشور، صبح امروز  ۲۱ دیماه ۱۴۰۰، مجمع عمومی جامعه حامی معلولان کشور و آخرین جلسه هیت مدیره سابق به ریاست، مهندس حبیب‌الله بوربور و با حضور رییس دبیرخانه مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور و رییس شیرخوارگاه شبیر  برگزار شد و پس از بحث و تبادل نظر، انتخابات دور جدید برگزار شد.

 

در ابتدا مهندس علی ربوبی، مدیرکل مسکن سازمان بهزیستی کشور، از طریق ارتباط مجازی، گزارش جامعی از خدمات انجام گرفته در حوزه‌ی مسکن مددجویان دارای معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی ارایه کرد و گفت: با همکاری و همراهی نهادها و سازمان‌‌ها، جامعه حامی معلولان کشور و خیرین، در فاز اول مشکل مسکن ۱۴ هزار و ۲۰۰ نفر از خانواده‌های درارای دو معلول حل شده است، از این تعداد ۱۲ هزار واحد مسکونی تحویل داده شده است و ۲ هزار و ۲۰۰ واحد هم تا پایان سال آینده تحویل می‌شود. 

همچنین مهندس مهدی کاظمی، رییس دبیرخانه مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور، در یک گزارش کوتاه، روند تاسیس شعب جامعه حامی معلولان کشور در ۱۰ استان را به اطلاع حاضران رساند.

در این نشست در خصوص چگونگی راه‌اندازی سایر شعب در استان‌ها و همچنین افزایش هماهنگی‌ها با جامعه حامی معلولان کشور بحث و تبادل نظر شد.

در حاشیه‌ی این جلسه، رییس شیرخوارگاه شبیر،  ضمن تشکر از خیرین در خصوص ساخت و پشتیبانی از شیرخوارگاه شبیر، درباره‌ی مسائل و مشکلات موجود و امور جاری در شیرخوارگاه، اقدامات موثر انجام شده، مسایل مددکاری خانواده‌ها و کودکان بی‌سرپرست و فاقد سرپرست موثر و جذب مشارکت‌ها و نیازهای فعلی شیرخوارگاه گزارش جامعی ارائه کرد.

تعدادی از اعضای هیئت امنا نیز درباره‌ی اساسنامه‌ی جامعه خیرین حامی معلولان کشور و همچنین پیگیری مصوبات پیشین و راهکارها و پیشنهادهای جدید در جهت تعامل و هم‌افزاییِ بیشتر با سازمان بهزیستی در حوزه‌ی خدمت‌رسانی به افراد دارای معلولیت در دور جدید فعالیت هیات مدیره صحبت کردند که این پیشنهادات و بررسی‌ها در صورتجلسه‌ی آخرین جلسه هیئت مدیره درج شد.

در انتهای جلسه، انتخاباتِ برگزار شد و به ترتیب آراء آقایان و خانم‌ها؛ حمیدرضا شاه‌حسینی، علی‌نقی تنعمی، رضا رضوان، اشکان تقی‌پور، حبیب‌الله بوربور، مهرنوش کاوه، خدیجه نیزاری، مسعود سمیعی و محمدحسن خداوردی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و آقایان؛ پرویز زارعی و مجید صمدیان و احمد خاقانی‌پور به عنوان اعضای علی‌البدل هیات مدیره جامعه خیرین حامی معلولان کشور انتخاب شدند. 

همچنین، آقایان؛ محسن مرادی به عنوان بازرس اصلی و مجید کمپانی به عنوان بازرس علی‌البدل برگزیده شدند.

در پایان مقرر شد در نخستین جلسه‌ی هیئت مدیره‌ی دورِ جدید، رییس هیئت مدیره، نایب‌رییس، خزانه‌دار و مدیرعامل جامعه خیرین حامی معلولان کشور  با همفکری اعضای منتخب هیئت مدیره انتخاب شوند.

منبع
روابط عمومی مجمع خیرین کشور
لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=4088

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند