تصویب برنامه های سال ۱۴۰۱ مجمع خیرین کشور

05:0037380

جلسه ۲۲۷ مجمع خیرین کشور صبح روز چهارشنبه ۳۱/۱/۱۴۰۱ در دفتر این مجمع برگزار شد، از جمله مصوبات این جلسه طرح برنامه های  پیشنهادی سال ۱۴۰۱ مجمع بود که پس از بحث و تبادل نظر و تایید اعضاء، در ۱۰ بند به تصویب رسید.

اهم موضوعات مطرح شده در این جلسه به شرح زیر می باشد:

ایجاد شعب مجمع خیرین کشور در ۶ استان

 بر اساس بررسی های بعمل آمده و آمادگی تعدادی از استان های کشور ، مقرر گردید شعب مجمع خیرین کشور در استانهای چهارمحال و بختیاری، مازندران، خوزستان، کرمانشاه، همدان و مرکزی در شش ماه اول سال جاری تاسیس شود.

 آقایان دکتر فرهادی مدیرعامل و دکتر ریاحی مشاور حقوقی مجمع، مسئول برنامه ریزی و اجرای این مصوبه هیئت مدیره شدند .

ارایه طرح توسعه بیمارستان فرهنگیان نیاوران

طی مذاکره حضوری رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور با وزیر آموزش و پرورش، مقرر گردید طرح توسعه بیمارستان فرهنگیان نیاوران، تهیه شده توسط آقای دکتر اسدی مدیر سازمان مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته تا پس از بررسی های لازم توسط وزارت آموزش و پرورش و یا با همکاری بخش خصوصی، این طرح اجرا شود.

معرفی نرم افزار تهیه شده جهت اجرای تفاهم‌نامه مجمع با سازمان نظام پزشکی

مسئولین شرکت مداوا گستران ارکید که کار ساخت و مدیریت سامانه دکتر تکست را در کارنامه خود دارند، نرم افزاری را که جهت اجرای تفاهم‌نامه مجمع با سازمان نظام پزشکی کشور با هدف ارائه خدمات تشخیص تخصصی پزشکی به فرهنگیان بازنشسته و دانش آموزان دارای بیماری‌های صعب‌العلاج تهیه کرده اند را  در این جلسه ارائه دادند و مقرر شد در این زمینه با متولیان ایجاد سامانه بانک زمان نیز مشاوره و همکاری داشته باشند.

حضور نمایندگان مجمع خیرین کشور در تیم داوری جشنواره ملی تقدیر از نقدهای برتر درباره قوه قضاییه

 در پی درخواست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، آقایان دکتر جمشیدی، دکتر ریاحی و دکتر زارعی به عنوان نمایندگان مجمع خیرین کشور جهت حضور در این تیم داوری معرفی شدند و ضمن شرکت در جشنواره فوق به داوری نقد های وارده به قوه قضاییه خواهند پرداخت.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=4915

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند