شهر پیشوا و منطقه ۲۱ تهران نامزدهای مجمع خیرین کشور جهت اجرای آزمایشی طرح شناسایی و درمان دانش آموزان بیمار صعب العلاج

03:0084930

پنجمین نشست نذر تخصص با موضوع راهکار اجرای تفاهم نامه مجمع خیرین کشور با وزارت آموزش و پرورش و سازمان نظام پزشکی برگزار شد

این نشست به ریاست مهندس بوربور رئیس هیات مدیره مجمع خیرین کشور و نمایندگانی از وزارت بهداشت و درمان، کمیته امداد امام خمینی ، آموزش و پرورش، سازمان نظام پزشکی در محل مجمع خیرین برگزار گردید  و در ادامه مباحث هفته قبل بر نحوه اجرای تفاهم نامه بحث و تبادل نظر بعمل آمد.

در ابتدای جلسه مهندس حبیب ا… بوربور رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور ضمن خیرمقدم به حاضرین با اشاره به لطف الهی و باز شدن پرده ها و رفع موانع بر همدلی ارگانهای ذیربط در اجرای موفق تفاهم نامه تاکید کردند.

در ادامه منطقه ۲۱ تهران و شهر پیشوا به عنوان نامزدهای اجرای آزمایشی طرح پیشنهاد گردید و طرفین بر استفاده از تمام ظرفیتهای  گروههای جهادی پزشکی،موسسات خیریه ، بانکهای اطلاعاتی وزارت بهداشت  و آموزش و پرورش تاکید کردند تا با دقت بسیار دانش آموزان بیمار صعب العلاج شناسایی و کار ارجاع به متخصص جهت شروع درمان آغاز شود.

همچنین به پیشنهاد اعضا توافق حاصل شد معاون کودکان استثنایی وزیر آموزش و پرورش به نشست بعدی دعوت شود.

بعد تبلیغاتی و بازتاب رسانه ای موضوع در آغاز فعالیت اجرایی آزمایشی طرح نیز از دیگر مواردی بود که مورد تاکید قرار گرفت و روابط عمومی مجمع مسئول پوشش خبری پر حجم در سه بازه زمانی قبل، حین و پس از انجام طرح گردید.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=5495

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند