بانک زمان باید دارای پشتوانه ضابطه مند باشد

05:344560

بە گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دویست و چهل و سومین نشست مجمع خیرین کشور در دفتر مرکزی این مجمع برگزار شد.

در این نشست مهندس بوربور بیان داشت: ورود مجمع خیرین به موضوع بانک زمان به علت نگرانی از  سالمند شدن کشور در آینده نزدیک است و روی موضوع کار کارشناسی انجام شده است.

بوربور افزود: مجمع کار اجرایی نمیکند و ما دنبال متولی برای اجرای این پروژه هستیم و جلسات متعددی با پژوهشگاە مجلس شورای اسلامی جهت قانونی کردن طرح  داشته ایم و آنچه برای ما اهمیت دارد ضمانت اجرایی طرح در آینده است که کارشناسان مختلف مدلهای متفاوتی را عرضه کرده اند که همچنان در حال بررسی موضوع هستیم.

مهندس بوربور از سازمان تامین اجتماعی، بیمه مرکزی، آستان قدس و چند نهاد دیگر به عنوان ارگانهایی که میتوانند مدیریت این موضوع را برعهده بگیرند نام برد و اشاره کرد: هنوز به جمع بندی نهایی در واگذاری اجرای طرح به یک مجموعه یا کنسرسیومی متشکل از آنها نرسیده ایم و از هر گونه پیشنهادی در این زمینه استقبال میکنیم.

تجلیل از مهندس معمار پیشکسوت بخاطر فعالیتهای خیرخواهانە در بیمارستان اختر

در بخش دوم این جلسه، با اهداء هدیه و لوح تقدیر دکتر زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از فعالیت انساندوستانه آقای مهندس حسین شیخ زین الدین در طراحی بخشی از پروژە بیمارستان اختر  تقدیر بعمل آمد.

 معماری ساختمان تحقیقاتی ژن درمانی دانشگاه تهران باید منحصربفرد و تاریخی باشد

 موضوع بعدی مورد بررسی در نشست مجمع خیرین پیگیری  درخواست پژوهشی جناب آقای دکتر عموعابدینی از پژوهشگران شاخص کشور در رابطه با ساخت ساختمان مرکز تحقیقاتی ژن درمانی توسط مجمع خیرین کشور بود که پیرو مکاتبات بعمل آمده قطعه زمینی در طرح توسعه دانشگاه تهران به این امر اختصاص یافته است.

مهندس بوربور در خصوص این ساختمان اظهار داشت: در ساخت این ساختمان، علاوه بر رعایت نیازهای یک پژوهشگاه کامل در طراحی و معماری ساختمان این مرکز علمی باید  زیبایی، مانایی و کارایی یک ساختمان فاخر و ارزشمند را داشته باشد.

تجلیل از خیرین خارج از کشور در شبکه جام جم

پیرو کمکهای شایان خیرین خارج از کشور و بمنظور تشویق این عزیزان به مشارکت بیشتر در پروژەهای عام المنفعە و حسب مکاتبات صورت گرفته با ریاست محترم سازمان صداوسیما و دستورات ایشان به شبکه جام جم مقرر شد در جلسه مشترک با مدیران این شبکه بر معرفی خیرین و پروژەهای صورت گرفته توسط آنان تدبیرات لازم بعمل آید.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=5683

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند