دویست و پنجاهمین جلسه “هیئت مدیره مجمع خیرین کشور” مورخ ۱۱ آبان‌ماه ۱۴۰۱ تشکیل شد.

07:275140

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آقای مهندس بوربور، رییس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، با ارائه تحلیلی از وضعیت فعلی جامعه نکاتی را در خصوص اصلاح امور و بازگرداندن آرامش به جامعه به ویژه با تلاش جهت بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم مطرح نمودند و دیگر اعضای مجمع نیز در این خصوص مطالبی را ارائه کردند.

در ادامه  مهندس بوربور درباره‌ی مذاکره با آقای فاخر، معاونت جدید برنامه ریزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران،  در رابطه با معرفی طرح های نذر تخصص و بانک زمان و ادامه همکاری‌های مشترک قبلی توضیحاتی به اعضای هیئت مدیره و مهمانان جلسه ارائه کردند.  .

بررسی سایر جلسات و پیگیری‌های مجمع خیرین کشور در خصوص اجرای طرح نذر تخصص با همکاری بنیاد شهید، سازمان بهزیستی، کمیته امداد و سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

انجام مکاتبه‌ای با نگاه تخصص محور بر شاخص ها، خواسته‌های عمومی و نگرانی های جامعه با ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و یا در صورت لزوم با دفتر مقام معظم رهبری در خصوص ارتقاء سطح کمی و کیفی برنامه های صدا و سیما در جهت جذب هرچه بیشتر مخاطبان جوان و جلب سرمایه های اجتماعی در راستای برآورده شدن رضایت عمومی جامعه و پیشرفت کشور از دیگر تصمیمات این جلسه بود.

در راستای عملیاتی نمودن دو طرح نذر تخصص و بانک زمان در حوزه های مختلف و پیرو توافق شهرداری تهران و مجمع خیرین کشور در خصوص سلامت، آسایش و بهبودِ شرایط کودکان اعم از کودکان کار و نیازمند و همچنین دانش آموزان تهران مقرر شد با قبولِ مسئولیت اشکان تقی پور، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان، موضوع توانمندسازی و آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت های زندگی و تحصیلی کودکان فوق و نیز زنان سرپرست خانوار پیگیری شود. با موافقت ریاست هیئت مدیره و همچنین مدیر عامل مجمع خیرین کشور مقرر گردید دکتر اشکان تقی پور، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، به نمایندگی از مجمع  و از طریق مجمع خیرین استان تهران در راستای بهبود آموزش‌های کاربردی و  توانمندسازی کودکان نیازمند و زنان سرپرست خانواده به شکل مردم‌نهاد طرح های لازم را در منطقه ۱۰ شهرداری تهران پیگیری کند تا در صورت موفق بودن طرح های اجرایی، این رویه در دیگر مناطق توسعه یابد.

همچنین مقرر شد در این رابطه و مسائل مرتبط به خیرین در مناطق دیگر شهر تهران از مدیرعامل سازمان رفاه شهرداری تهران جهت حضور در یکی از جلسات هیئت مدیره مجمع خیرین کشور دعوت به عمل آید.

در پایان این جلسه با توجه به غیبت بیش از حد مجاز برخی از اعضای هیئت مدیره در جلسات پیشین، اعضایی که به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره در آخرین انتخابات مجمع عمومی مجمع خیرین کشور حائز آرا شده بودند طبق اساسنامه مجمع و در روندی قانونی به عنوان اعضای اصلی معرفی شدند و در حضور اعضای دیگر هیئت مدیره و بازرس مجمع، احکام خود را به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره مجمع خیرین کشور از ریاست هیئت مدیره و مدیر عامل مجمع خیرین دریافت کردند.

 آقایان سید محمد جواد آل احمد، مدیر عامل مجمع خیرین استان قم، و آقای حاج رضا رضوان از اعضای شورای مرکزی مجمع خیرین کشور اعضای علی البدل مجمع خیرین کشور بودند که در این جلسه به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره مجمع خیرین کشور معرفی و احکام ایشان اهدا گردید.

 همچنین آقای دکتر محسن ولیئی عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و  مدیر عامل مجمع خیرین استان تهران نیز به عنوان مدیرعامل جدید مجمع خیرین کشور معرفی شدند و حکم ایشان از سوی ریاست هیئت مدیره مجمع خیرین کشور اهدا شد.

بدین ترتیب اعضای جدید اصلی هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و مدیر عامل مجمع خیرین کشور نیز رسما در مسئولیت های جدید خود مشغول به کار شدند.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=5896

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند