به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نخستین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین کشور در دوره جدید پس از جلسه مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره هفته گذشته این مجمع برگزار شد.

در بخش نخست این جلسه که با حضور رئیس هیئت رئیسه مجمع عمومی در حضور اعضای منتخب و جمعی از اعضای پیشین هیئت مدیره و اعضای مجمع خیّرین کشور برگزار شد، بررسی آرا و تأیید صحت انتخابات در دستور کار قرار گرفت و در نهایت اعضای هیئت مدیره به ترتیب ذیل از حیث میزان آرا معرفی شدند: حبیب الله بوربور، حمیدرضا شاه‌حسینی، محمدرضا کارگری،  محمدحسن خداوردی، علی روحی‌فردپور، اشکان تقی‌پور، مهرنوش کاوه، حسین بدخشان و مجتبی رحماندوست.

بنا بر اعلام این خبر، عیسی فرهادی با رأی مساوی با مجتبی رحماندوست به عنوان عضو علی‌البدل اول هیئت مدیره و علیرضا نبی، نیز به عنوان عضو علی‌البدل دوم هیئت مدیره معرفی شدند.

همچنین نادر ریاحی و ‌پرویز زارعی به عنوان بازرسان اصلی مجمع خیّرین کشور و محمد نصیری به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

دستور کار بعدی هیئت مدیره، انتخاب رئیس هئیت مدیره، نایب‌رئیس و خزانه‌دار از میان اعضای هیئت مدیره و همچنین انتخاب مدیرعامل مجمع خیّرین کشور بود.

در این جلسه پس از ارائه پیشنهادات و انتخابات داخلی حبیب‌الله بوربور به عنوان رئیس، محمدرضا کارگری به عنوان نایب‌رئیس و حمیدرضا شاه‌حسینی به عنوان خزانه‌دار هیئت مدیره برگزیده شدند.

همچنین با رأی تمامی اعضا، حسن حمزه‌زاده به عنوان مدیرعامل مجمع خیّرین کشور انتخاب شد. حمزه‌زاده همچنین عهده‌دار مسئولیت روابط عمومی این مجمع هم هست.

دستور کار جلسه هفته آینده مجمع خیّرین کشور به بررسی اقدامات انجام شده و هماهنگی پیش‌رو در حوزه‌های مختلف مبارزه با بیماری کرونا اختصاص یافت.

منبع
خبرگزاری تسنیم
لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=955

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند