تقدیر از کادر درمان به مناسبت روز «پرستار»

02:007180

مدیرعامل مجمع خیرین کشور گفت: همزمان با روز پرستار از ۲ هزارنفر کادر درمان و پشتیبانی دو بیمارستان شهید مدرس و شهدای تجریش تقدیر می‌شود.

حسن حمزه‌زاده  در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،  با بیان این که صبح روز شنبه ۲۹ آذر ماه ۱۳۹۹ و  همزمان با روز پرستار از ۲ هزار نفر کادر درمان و پشتیبانی دو بیمارستان شهید مدرس و شهدای تجریش تقدیر می‌شود، گفت: بیمارستان شهدای تجریش بزرگترین مرکز درمان کرونا در شمال تهران است که خدمات فراوانی را در این عرصه با بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ نفر کادر درمان و پشتیبانی ارایه کرده است.

وی افزود: بیمارستان شهید مدرس هم با ۸۵۰ نفر کادر درمان و پشتیبانی، رکورددار بیشترین ضریب اسکان بیماران مبتلا به کرونا در تهران است و همواره ۱۳۰ تخت از مجموعه تخت‌های بیمارستانی خود را به معالجه بیماران کرونا اختصای داده است.

به گفته حسن حمزه‌زاده آنچه که شاید اهمیت بیشتری داشته باشد این است که بخش‌های دیگر بیمارستان شهید مدرس مانند قلب، جراحی، ارولوژی، داخلی، آنژیوگرافی، گوارش، ریه در محیطی امن و پاک به خدمات ارایه می‌دهند.

مدیرعامل مجمع خیرین کشور با بیان این‌که دو تن از بهترین پرستاران مرد و زن بیمارستان شهید مدرس به نام‌های «شهید صفرلو» و «شهیده ململی» در جمع شهدای سلامت قرار دارند افزود: تاکنون بیش از ۲۴۰ نفر از پرسنل درمان بیمارستان شهید مدرس به کرونا مبتلا و در همین بیمارستان درمان شده‌اند.

گفتنی است، از ابتدای بروز کرونا در کشور مجمع خیرین کشور و تشکل‌های همسو و تابعه آن بیش از ۳۱۵ میلیارد تومان برای مهار کرونا و تامین معیشت نیازمندان هزینه کرده‌اند که بخشی از آن خرید تجهیزات پزشکی و درمانی برای بیمارستان‌های سراسر کشور بوده است.

انتهای پیام/۴۱۴۸

منبع
خبرگزاری آنا
لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=960

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند