آخرین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین کشور در سال ۱۴۰۰ برگزار شد

05:426430

جلسه شماره ۲۲۴ (آخرین جلسه) هیئت مدیره مجمع خیرین کشور صبح روز چهارشنبه ۲۵/۱۲/۱۴۰۰ در دفتر این مجمع برگزار شد. آقایان دکتر محمد علی محسنی بندپی نماینده محترم نوشهر و چالوس و عضو هیئت رئیسه فراکسیون خیرین مجلس شورای اسلامی، دکتر علی دباغ معاون و دکتر امیر صدری مدیر روابط عمومی نظام پزشکی استان تهران و آقای امیری از خیرین و نیز خانم ها حائری و یونسیان از دفتر کار گروه خیرین سلامت و مشارکت‌های مردمی وزارت بهداشت، مهمانان این جلسه بودند.
اهم موضوعات مطرح شده و مصوبات جلسه به شهر ذیل است :
ارائه خدمات تخصصی پزشکی به دانش‌آموزان نیازمند و بازنشستگان آموزش و پرورش دارای بیماری‌های خاص و صعب العلاج
در راستای اجرای تفاهم‌نامه مجمع خیرین کشور و وزارت آموزش و پرورش، طی تفاهم‌نامه‌ای که به امضای رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و سازمان نظام پزشکی استان تهران رسید؛ مقرر گردید سازمان نظام پزشکی با همکاری نماینده مجمع خیرین و نماینده سلامت وزارت آموزش و پروش نحوه اجرایی نمودن تفاهم نامه را بررسی و به سازمان و مجمع گزارش دهند

آمادگی فراکسیون خیرین مجلس جهت بررسی طرح‌ها و پیشنهادات مجمع خیرین کشور و تصویب آنها در مجلس شورای اسلامی
آقای مهندس حبیب‌الله بوربور رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور با بیان اینکه طرح ایجاد سامانه بانک زمان از مدت‌ها پیش تهیه و به زودی قابل اجرا خواهد بود از آقای دکتر محسنی بندپی عضو هیئت رئیسه فراکسیون خیرین مجلس درخواست نمودند با ارائه طرحی در مجلس، پشتوانه و ضمانت اجرایی خدمات این سامانه را فراهم آورند. آقای دکتر محسنی بندپی نیز با ذکر این نکته که پدیده سالمندی امر بسیار مهمی در جامعه ما می باشد و به زودی با تبعات آن روبرو خواهیم شد و این موضوع در فراکسیون سلامت سالمندان و فراکسیون بهزیستی به طور مشترک پیگیری می شود، در خصوص طرح پیشنهادات مجمع خیرین کشور به ویژه سامانه‌بانک زمان و تصویب آنها در مجلس و در برنامه هفتم توسعه کشور اعلام آمادگی نمودند.

حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل توسط مجمع خیرین کشور
پیرو درخواست موسسه حامی کودکان بازمانده از تحصیل و در راستای تفاهم نامه آموزش و پرورش، آقای دکتر اشکان تقی پور عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور طی ابلاغی مأمور به هماهنگی، سازماندهی و جذب و هدایت منابع و کمک های انسان دوستانه به کودکان بازمانده از تحصیل بصورت پایلوت در یک شهرستان که انتخاب خواهند نمود ، شدند.
ارائه پیش‌نویس طرح مهربانانه مشتریان بانکهای کشور
پیرو اجرای طرح انتقال مبالغ دو رقم آخر حساب های بانکی افراد به حسابی مشخص جهت کمک به مستمندان و نیازمندان در سالیان گذشته توسط آقای مهندس بوربور در بانک ملت، طرح جامع آقای محمد امیرفر با موضوع تعمیم طرح فوق به کلیه بانکهای کشور، مطرح و مقرر گردید این طرح با هماهنگی آقای دکتر زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس، با طرح ارائه شده توسط ایشان تحت عنوان “به فاند” تجمیع و در قالب یک طرح به شورای عالی بانک‌ها ارسال و پیگیری لازم جهت اجرای آن صورت پذیرد.
اهدای تقدیر نامه وزیر بهداشت از مجمع خیرین کشور به عنوان تشکل مردم نهاد برتر
در پایان این جلسه خانم ها حائری و یونسیان به نمایندگی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، لوح تقدیر با امضای وزیر بهداشت به دلیل اخذ رتبه برتر تشکل مردم نهاد در حوزه سلامت را به آقای مهندس بوربور اعطاء نمودند.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=4790

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند