اشکان تقی‌پور در بازدید از بیمارستان قائم(عج) مشهد: اقدامات خیرین در این مرکز درمانی همچنان ادامه دارد

03:567980

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین کشور، اشکان تقی پور، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و مدیرعامل موسسه خیریه نیکگامان، دهم مهرماه ۱۴۰۰ در سفر یک روزه به مشهد مقدس با حضور در مجتمع بیمارستانی قائم(عج) دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص اقدامات تشکل متبوع خود در این مرکز درمانی با مسئولان و دستاندرکاران آن به بحث و تبادل نظر پرداخت. تقیپور را در این بازدید، رییس  و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین استان خراسان رضوی همراهی کردند.

در این جلسه که با حضور دکتر فاطمه تارا رییس بیمارستان قائم(عج)، دکتر حسن خداپرست، مدیر بیمارستان، پزشکان متخصص، مدیر تجهیزات پزشکی و دیگر روسای ادارات بیمارستان برگزار شد، طرفین در خصوص پروژههای در حال اجرای خَیِری و پروژههای پیش رو، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر فاطمه تارا، رییس بیمارستان قائم(عج) پیشنهادی مبنی بر انتقال ۲۰ دستگاه اکسیژن ساز اهدایی خیرین به نقاهتگاه و مرکز تکمیل درمان بیماری کرونای مرتبط با بیمارستان و دانشگاه علومپزشکی را مطرح کرد که با موافقت اشکان تقیپور مواجه شد. سپس با توجه به درخواست مدیرعامل موسسه خیریه نیکگامان مبنی بر اعلام اولویتهای مورد نظر بیمارستان برای جلب مشارکت خیرین، از مکان پیشنهادی جهت اجرای پروژهی در اولویتِ راه اندازی آزمایشگاه ویروس شناسی بیمارستان قائم(عج) بازدید میدانی به عمل آمد.

در این بازدید مقرر شد در صورت تهیه پروپوزال مطلوب و همچنین محقق شدنِ گردآوری مشارکت لازم از سوی خیرین با پیگیری اشکان تقی پور، اجرای پروژه در چندین فاز با نظارت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مدیریت بیمارستان قائم و هیئت مدیره مجمع خیرین شعبهی خراسان رضوی انجام شود.

در این جلسه دربارهی لزوم راهاندازی این آزمایشگاه در بحران کرونا و پس از آن، جهت ارائه خدمت بهینه به بیماران و مراجعین، توضیحات مفصلی توسط رییس و دستاندرکاران بیمارستان ارایه شد.

شایان ذکر است که پروژههایی از این دست با رعایت اولویتها پس از تایید نهادهای ذیربط، جهت جلب حمایت خیرین و نیکوکاران در دستور کار موسسه خیریه نیکگامان قرار میگیرد و در صورت تامین مشارکت لازم وارد فاز اجرایی می شود.

منبع
روابط عمومی مجمع خیرین کشور
لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=3000

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند