اهتمام مجمع خیرین کشور در ارایه راهکارهای عملی در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری بویژه امید آفرینی در بین اقشار مختلف مردم

03:241200

🔶 سیصد و چهاردهمین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین کشور صبح روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور اعضای مجمع برگزار شد.

🖋️ پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید  آقای محمدرضا کارگری، نایب رئیس مجمع خیرین کشور ، ضمن گرامی داشت سالروز  هلال احمر و صلیب سرخ از برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در نشست اخیر مجمع با برخی نمایندگان مجلس تقدیر و تشکر به عمل آورد. سپس با مدیریت مهندس حبیب الله بور بور، ریاست هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، جلسه رسمیت یافت.

– آقای مهندس حبیب الله بوربور رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور با تذکر این نکته که کار اصلی مجمع اتاق فکر و برنامه‌ریزی و ایجاد حساسیت در بین مسئولین ذی‌ربط جهت رفع نیازهای اساسی و حیاتی کشور است و اجرای برنامه‌ها بر عهده دولت مجلس و تشکل‌های مردمی است.

– فرمایشات و توصیه‌های مقام معظم رهبری به ویژه در خصوص امید آفرینی در بین مردم و کشور، موضوع اصلی این جلسه بود که پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید اعضای مجمع نسبت به توجه همه‌جانبه گرایانه به مطالب ایشان به ارائه راهکارهای مناسب و عملی در این رابطه اقدام نمایند.

– آقای دکتر رحماندوست عضو هیئت مدیره مجمع نیز ضمن تشکر از همکاری‌های به عمل آمده از اعضای مجمع خواستند که در صورت امکان نسبت به معرفی و تبلیغ ایشان در انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مساعدت نمایند.

– نمونه طراحی های لوح  و تندیس جهت تقدیر از خیرین شاخص توسط آقای دکتر طاهری ارائه و مقرر گردید ظرف مدت ۶ ماه نسبت به طراحی نهایی در سه سطح اقدام و طرح های اصلی را ارائه نمایند.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=7219

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند