تشکیل شعبه مجمع خیرین کشور در استان البرز

05:271010

جلسه ۳۱۶ هیئت مدیره مجمع خیرین کشور صبح روز چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ با حضور اعضای مجمع تشکیل شد. آقای دکتر جواد عبادی مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) کرج به همراه تعدادی از مسئولین بیمارستان مهمانان این جلسه مجمع بودند.

اهم مطالب و مصوبات جلسه به شرح ذیل می باشد:

– آقای حاج محمدرضا کارگری نایب رئیس مجمع خیرین کشور ضمن تشکر از حضور مهمانان، از ابتکار دانشگاه هنر ایران در برگزاری مراسم تقدیر از آقای دکتر دلشاد قدردانی نمود.

– آقای مهندس حبیب الله بوربور رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور فقید و همراهان ایشان به جمعیت سالمند رو به رشد کشور اشاره نمود و اجرای کامل طرح نذر تخصص و بانک زمان را راهکاری برای مقابله با عواقب این موضوع دانست. همچنین عضویت دانشگاه هنر ایران در مجمع خیرین کشور را گام مثبت و بزرگ در بهره‌گیری از هنر در توسعه امور خیر دانست.

– مقرر گردید از دانشگاه هنر ایران بابت برگزاری مراسم تقدیر از آقای دکتر دلشاد قدردانی شود و همچنین این دانشگاه از طریق برگزاری همایش و نشست‌های تخصصی نسبت معرفی طرح‌های مجمع به ویژه بانک زمان و نذر تخصص اقدام نماید.

– نظر به اقدامات چشمگیر بیمارستان امام خمینی( ره ) کرج در درمان ایثارگران و خانواده‌های شهدا و دیگر نیازمندان استان و سایر مناطق کشور  مقرر گردید در اسرع وقت نسبت به تشکیل مجمع خیرین استان و نیز مجمع خیرین حامیان بیمارستان اقدام تا از این طریق نیازهای بیمارستان فوق مرتفع گردد.

– با توجه به برگزاری مراسم پاسداشت خدمات و گرامی‌داشت رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان از سوی خیرین و موسسات خیریه در بعد از ظهر روز جمعه ۱۱ خرداد در حسینیه شهدای سرچشمه مقرر شد اعضای مجمع ضمن حضور در این مراسم از دیگر خیرین و موسسات خیریه نیز جهت شرکت در این مراسم دعوت بعمل آورند.‌

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=7276

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند