تقدیر از خیرین و رونمایی از پیام رهبر معظم انقلاب

01:557530

همزمان با برگزاری اختتامیه همایش« ایران جغرافیای مهربانی »  در شهر سبزوار از جمعی از خیرین کشوری، استانی و شهرستانی تقدیر و از پیام رهبر معظم انقلاب با عنوان هر محله یک قربانی رونمایی شد.

 همزمان با برگزاری اختتامیه همایش «ایران جغرافیای مهربانی» که در آن از اقدامات خیرین کشوری، استانی و شهرستانی تقدیر شد از پیام رهبر معظم انقلاب که در ابتدای سال جاری در سخنرانی به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت مهدی (عج) در توصیف و تشکر از اقدام خیرین سبزواری بیان کرده بودند: «در سبزوار طرح هر محله یک قربانی آغاز شده و اهل محله جمع می‌شوند و یک گوسفند قربانی می‌کنند و به نیازمندان همان محله توزیع می‌کنند. این اقدام لازم و جالبی است که برای اطعام نیازمند انجام می‌دهند.» رونمایی شد.

شهید سلیمانی الگوی زندگی فرزندانمان شود

در این همایش که عصر امروز نهم اسفند ماه در تالار شریعتی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد، همچنین قاسم رستمی، وزیر اسبق نفت در سخنانی با تقدیر از زحمات سردار شهید سلیمانی گفت: آن شهید والا مقام تا زمانی که در قید حیات بودند متعلق به هیچ حزب و گروهی نبودند و مردمی بودند و مردم نیز بعد از شهادتش با حضور از اقشار مختلف جامعه و از احزاب مختلف ثابت کردند شهید سلیمانی متعلق به همه است و به حزب و جناح خاصی تعلق ندارد.

وی با تاکید بر اینکه زندگی شهید سلیمانی باید سرمش فرزندانمان باشد و در دانشگاه‌ها تدریس شود، اضافه کرد: اگر اخلاق و منش آن شهید والا مقام را در مدیریت و زندگی خودمان و در کشور جاکم و اجرایی کنیم نباید فقیری در جامعه وجود داشته باشد.

منبع
خبرگزاری مهر
لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=2471

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند