تداوم همکاری های مجمع خیرین کشور با دانشگاه علامه طباطبایی

05:496800

 جلسه شماره ۲۲۸ هیئت مدیره مجمع خیرین کشور صبح روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۲/۷ در دفتر این مجمع برگزار شد.

 آقای دکتر عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی مهمان این جلسه بودند. شایان ذکر است، دانشگاه علامه طباطبایی یکی از اعضای حقوقی شورای مرکزی مجمع خیرین کشور می باشد.

 اهم موارد مطرح شده در این جلسه به شرح ذیل می‌باشد:

 تاکید بر اعطای نشان دکترای افتخاری به خیرین شاخص و مطرح کشور از سوی دانشگاه علامه طباطبایی

 نظر به اقدامات ارزشمند خیرین به ویژه اعضای مجمع خیرین کشور در دانشگاه علامه طباطبایی، ضمن تاکید بر تداوم اقدامات گذشته  مقرر گردید؛ در روند بررسی و اعطای نشان دکترای افتخاری به خیرین شاخص با هدف تشویق ایشان به حمایت از مراکز علمی و دانشگاهی  از سوی دانشگاه علامه طباطبایی، تسریع شود.

 تامین تجهیزات ضروری و دارای فوریت بیمارستان فرهنگیان

در راستای اجرای تفاهم‌نامه‌ های مجمع خیرین کشور با وزارت آموزش و پرورش و سازمان نظام پزشکی استان تهران و در پی بازدید تعدادی از اعضای هیئت مدیره مجمع، مصوب گردید تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان که دارای اهمیت ویژه بوده و وجود آنها به ویژه در بخش تشخیص بیماریها ضروری می باشد، توسط آقای دکتر تقی پور و موسسه ذیربط تهیه و نصب و راه اندازی شود. برگزاری اولین نشست فصلی مجمع خیرین کشور در شهر مشهد مقدس

 مقرر گردید اولین نشست فصلی مجمع خیرین کشور در سال ۱۴۰۱  با حضور اعضای شورای مرکزی و هیئت  مدیره و نیز نمایندگان شعب استانی مجمع خیرین کشور در اواخر اردیبهشت ماه در شهر مشهد مقدس برگزار گردد.

طبق هماهنگی بعمل آمده، مسئولین آستان قدس رضوی نیز در این نشست حضور یافته و نحوه همکاری های مشترک به ویژه موضوع تعیین پشتوانه معنوی بانک زمان مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=4936

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند