حضور رئیس و مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین کشور

04:0021960

سیصد و پنجمین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین کشور صبح روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور آقای دکتر قفلی رئیس و مهندس جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ( عضو حقوقی شورای مرکزی مجمع خیرین کشور) تشکیل شد.

آقای کارگری نایب رئیس مجمع خیرین کشور با قرائت اشعاری در مدح حضرت علی علیه السلام میلاد این امام همام را تبریک عرض نموده و حضور میهمانان را مغتنم شمرده که موجب گسترش همکاری‌های مشترک دو حوزه خواهد شد.

آقای مهندس بوربور رئیس هیئت مدیره مجمع نیز خلاصه‌ای از نحوه تشکیل و معرفی اعضای شورای مرکزی مجمع که با هدف هم افزایی و تعامل بین مجامع مختلف ایجاد شده است را بیان داشتند.

آقای دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز نیز گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این مجمع ارایه و از عدم همکاری ارگان‌ها و مسئولین ذیربط در پیش بینی و تامین فضاهای آموزشی در مناطق مسکونی جدید الاحداث اظهار گله‌مندی نمودند.

آقای مهندس جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نیز طرح‌های جدید این مجمع در حوزه آموزشی از جمله تشکیل کمیسیون مدرسه یاری با هدف آموزش تخصصی معلمان کم تجربه و طرح‌های مناسب سازی مدارس برای دانش آموزان استثنایی را معرفی نمودند.

اهم مصوبات و موضوعات مطرح شده در این جلسه به شرح ذیل می‌باشد:

– اقدام جهت تسهیل و تسریع روند اجرایی طرح نذر تخصص در منطقه پیشوای ورامین توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

– برنامه چهاردهمین نشست فصلی مجمع که در روز ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار خواهد شد، بازبینی و با انجام اصلاحاتی مورد تایید اعضای هیئت مدیره قرار گرفت.

– نحوه برگزاری برنامه نطق آزاد که در بعد از ظهر روز ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ در فرهنگسرای امام خمینی (ره ) نیاوران برگزار خواهد شد نیز مشخص گردید.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=7009

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند