اولین مجمع شهرستانی مجمع خیرین کشور در شهر دماوند تشکیل شد

07:005460

🔷 بابرگزاری مجمع عمومی و فوق العاده و انتخابات هیئت مدیره، شهرستان دماوندِ استان تهران ترکیب هیئت مدیره منتخبِ “مجمع خیرین شهرستان دماوند” را شناخت.

در راستای گسترش شعب مجمع خیرین کشور در تمامی استان ها و به تبع آن شهرستان های کشور، با حضور دکتر محسن ولیئی، مدیر عامل مجمع خیرین استان تهران و همکاران مجمع خیرین در جمعیت هلال احمر مجمع عمومی خیرین شهرستان دماوند برگزار شد. در این جلسه، انتخابات هیئت مدیره با حضور اعضای هیئت امنا و اعضای مجمع عمومی شهرستان، فرماندار شهرستان، دادستان شهرستان، امام جمعه شهرستان، روسای ادارات کمیته امام خمینی و بهزیستی،  اداره اوقاف و سپاه پاسداران و بسیج سازندگی وجمعی از خیرین، معتمدان و بزرگان شهرستان و مدیران ارشد دولتی و غیردولتی با حضور مدیر عامل مجمع خیرین استان تهران برگزار گردید و به ترتیب آرا:

۱. حسین آزموریان

۲. سعید طاهری

۳.سعید محمدی

۴.مهدی مقتدائی

۵.سید محمد صدیقی

۶. علی اکبر چراغی

۷. روح الله امان

در جایگاه اعضای اصلی هیئت مدیره و  بهروز رمزی و  علی عزیزی  به عنوان اعضای عالی البدل هیئت مدیره و همچنین محمد تقی تقی زاده و  حجت الله گودرزی به عنوان بازرسان مجمع خیرین شهرستان دماوند انتخاب شدند.

به یُمن تشکیل اولین شعبه‌ی شهرستانی مجمع خیرین کشور در اولین شهرستان کشور پس از تشکیل مجامع استانی و تشکیل هیئت مدیره های استانی درانتخابات استانی در ۱۲ استان و تشکیل شعب مجمع خیرین کشور در این ۱۲ استان، بنابر درخواست رییس هیئت مدیره و مدیر عامل مجمع خیرین استان تهران، احکام اعضای منتخب هیئت مدیره مجمع خیرین شهرستان دماوندِ استان تهران را  مهندس حبیب الله بور بور، ریاست محترم هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، امضا خواهند کرد تا در مراسم ویژه ای به اعضای هیئت مدیره شهرستان دماوند اهدا شود.

امید است راه اندازی و تشکیل دموکراتیک دیگر شعب مجمع خیرین کشور در استان های باقیمانده و به موازات آن در شهرستان های استان های مذکور همانند شهرستان دماوند با همکاری مهربانانه خیرین و جمعیت هلال احمر و تلاش در خور توجه فعلی اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین کشور به نتیجه‌ی مطلوب که همانا سپردن کار مردم به مردم و مردمی کردن خدمت رسانی در جامعه بر اساس منویات مقام‌ معظم رهبری و خواست به حق مردم  است به نیکویی انجام‌ پذیرد.

🔷 نخستین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین شهرستان دماوند با حضور اعضای هیئت مدیره و بازرسان منتخب مجمع خیرین شهرستان با دعوت از مدیر عامل مجمع خیرین استان تهران و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و همچنین بازرس مجمع خیرین کشور با دستور کار تعیین خط مشی مجمع شهرستان و انتخاب رییس هیئت مدیره، نایب رییس، دبیر و مدیر عامل مجمع خیرین شهرستان دماوند برگزار شد.

اولین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین دماوند در روز چهارشنبه ۵ مردادماه ۱۴۰۱ در دفتر جمعیت هلال احمر دماوند و با حضور دکتر ولیئی، مدیر عامل مجمع خیرین استان تهران و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، و دکتر ریاحی، بازرس مجمع خیرین کشور، و تمامی منتخبان انتخابات مجمع عمومی و فوق العاده شهرستان برگزار شد.

 در این جلسه پیرامون خط مشی و برنامه های آینده مجمع خیرین شهرستان دماوند گفتگو‌ شد و بر اساس انتخابات برگزار شده در جمع هییت مدیره در این جلسه، رئیس هیئت مدیره و نایب رئیس و دبیر و مدیر عامل تعیین شدند. بر مبنای رای اکثریت اعضای هیئت مدیره سعید محمدی به عنوان رییس هیئت مدیره، روح الله امان به عنوان نایب رییس هیئت مدیره، سعید طاهری به عنوان دبیر هیئت مدیره انتخاب شدند. در ادامه‌ی جلسه نیز امیر حسین روان با اکثریت آرای هیئت مدیره به عنوان مدیر عاملمجمع خیرین شهرستان دماوند برگزیده شد.

در این جلسه دکتر ولیئی، مدیر عامل مجمع خیرین استان تهران و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و همچنین دکتر ریاحی بازرس مجمع خیرین کشور راهکارها وتجربیات خود را در طول ادوار خدمتگزاری در مجمع خیرین استان تهران و مجمع خیرین کشور مطرح نمودند.

لازم به ذکر است که در روزهای پیشین در راستای گسترش شعب مجمع خیرین کشور در تمامی استان ها و به تبع آن شهرستان های کشور، با حضور دکتر محسن ولیئی، مدیر عامل مجمع خیرین استان تهران و همکاران مجمع خیرین در جمعیت هلال احمر، مجمع عمومی و فوق العاده خیرین شهرستان دماوند برگزار شد. در این جلسه، انتخابات هیئت مدیره با حضور اعضای هیئت امنا و اعضای مجمع عمومی شهرستان، فرماندار شهرستان، دادستان شهرستان، امام جمعه شهرستان، روسای ادارات کمیته امام خمینی و بهزیستی،  اداره اوقاف و سپاه پاسداران و بسیج سازندگی وجمعی از خیرین، معتمدان و بزرگان شهرستان و مدیران ارشد دولتی و غیردولتی با حضور مدیر عامل مجمع خیرین استان تهران برگزار گردید و به ترتیب آرا:

۱. حسین آرمودیان

۲. سعید طاهری

۳.سعید محمدی

۴.مهدی مقتدائی

۵.سید محمد صدیقی

۶. علی اکبر چراغی

۷. روح الله امان

در جایگاه اعضای اصلی هیئت مدیره و  بهروز رمزی و  علی عزیزی به عنوان اعضای عالی البدل هیئت مدیره و همچنین محمد تقی تقی زاده و  حجت الله گودرزی به عنوان بازرسان مجمع خیرین شهرستان دماوند انتخاب شدند.

پس از برگزاری این انتخابات “مجمع خیرین شهرستان دماوند استان تهران” نیز در کنار دیگر شعب مجمع خیرین کشور در استان های دیگر کشور اعلام‌ موجودیت کرد.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=5569

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند