بانک زمان و نذر تخصص دو پروژه مهم مجمع خیرین کشور/خطر شیوع اعتیاد در بین جوانان و برنامەهای اشتغال مجمع 

04:275440

دویست و سی و ششمین جلسه‌ هیات مدیره مجمع خیرین کشور با حضور اعضا در محل مجمع به ریاست آقای بوربور رئیس هیئت مدیره صبح چهارشنبه‌ هشتم تیر تشکیل گردید.

در این نشست، مجمع پس از بحث و بررسی مسائل‌ روز ، تبریک هفته قوه قضائيه و بازخوانی بیانات مهم مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس و جمعی از کارکنان قوه قضاییه، وارد  دستور شد.

ساختمان مناسب جهت آزمایشگاه دستاوردهای علمي آقای دکتر عموعابدینی توسط خیر محترم آقای روحی با هماهنگی شهرداری تهران برای دو سال تامین شد و مقرر گردید در صورت تامین زمین، ساختمان آزمایشگاه توسط خیرین احداث گردد.

در ادامه با بررسی درخواستهای موسسات علاقمند به عضویت در مجمع خیرین کشور مقرر گردید ۸ موسسه ای که تاکنون عضویت آنها در مجمع خیرین کشور پذیرفته شده طی هفته های آتی با دعوت به نشست هفتگی  ده دقیقه گزارش‌ فعالیت ارائه دهند.

 درادامه جلسه اقای جمشیدی عضو مجمع خیرین شکور، گزارش‌ مبسوطی از همایش سفیران زندگي در بحث اشتغال و آموزش حرفه در بعضی از زندانها ارائه و شیوع اعتیاد در بین نوجوانان را یک خطر جدي قلمداد کردند که نظام باید در برنامه هاي آموزشی خود در صداوسیما و مدارس و دانشگاهها توجه جدی تری به این مقوله داشته باشد.

 از آنجا که یکی از طرحهای مهم و ویژه مجمع خیرین بانک زمان و نذر تخصص می باشد قرار شد  از مدیران بیمه کشور برای جلسه پژوهش های مجلس شورای اسلامی دعوت بعمل آمده و مذاکرات لازم برای استفاده از زیرساختهای بیمه براي این مهم صورت پذیرد.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=5403

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند