بررسی سند ملی وقف و امور خیریه با حضور مدیران شورای عالی انقلاب فرهنگی

04:0081070

بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات اداری و شهرداری بیمارستان الغدیر بومهن در ابتدای جلسه انجام شد.

جلسه سیصد و نهم «هیئت مدیره مجمع خیرین کشور» صبح روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ با حضور مهمانان مجمع، آقایان دکتر جعفر گل محمدی و خسرو دوستی از مدیران شورای عالی انقلاب فرهنگی و آقایان جابر انصاری و امین محمودی از خیرین و متولیان بیمارستان الغدیر بومهن و صابری مدیرعامل موسسه حامیان اندیشه ارشاد و دیگر اعضای مجمع برگزار گردید.

    پس از نلاوت آیاتی از کلام الله مجید، جلسه با مدیریت مهندس حبیب الله بور بور، ریاست هییت مدیره مجمع خیرین کشور رسمیت یافت.

اهم مطالب مطرح شده به شرح ذیل است:

– بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات اداری و شهرداری بیمارستان الغدیر بومهن در ابتدای جلسه انجام شد و آقای مهندس بوربور، رئیس هیئت مدیره مجمع، خیرین کشور، در خصوص پیگیری حل مشکلات این بیمارستان قول مساعدت دادند.

– پیشنویس سند ملی وقف و امور خیریه توسط آقایان دکتر گل محمدی و دوستی ارائه و خواستار نظرات اصلاحی مجمع در این رابطه شدند و مقرر گردید کارگروهی با حضور آقایان دکتر ریاحی، دکتر شرافت و دکتر جاهد، سند فوق را مطالعه و نظرات اصلاحی مجمع با اولویت ایجاد نظام خیر و احسان و یا تشکیلات مشابه را به شورای عالی انقلاب فرهنگی جهت ثبت در سند ملی ارائه نمایند.

– پیگیری تصویب قانون ایجاد «نظام خیر و احسان» از حوزه‌ی ریاست مجلس شورای اسلامی نیز از سوی دکتر اشکان تقی پور، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، در حال پیگیری است.

– بررسی برنامه های سال ۱۴۰۲ به دلیل ضیق وقت در جلسه بعدی هیئت مدیره مجمع مطرح خواهد شد.

– در پایان جلسه گواهینامه عضویت موسسه بنیاد دانش و موسسه حامیان اندیشه رشاد در مجمع خیرین کشور، به مدیران موسسات فوق اعطاء شد.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=7108

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند