همکاری دانشگاه هنر ایران و بنیاد سپاس در پیشبرد اهداف مجمع خیرین کشور

04:0021180

دانشگاه هنر ایران و بنیاد سپاس در پیشبرد اهداف مجمع خیرین کشور همکاری می کنند. 

سیصد وهشتمین جلسه‌ی هیئت مدیره مجمع خیرین کشور صبح روز چهارشنبه نهم اسفند ماه ۱۴۰۲ با حضور مهمانان آقایان دکتر طاهری، رئیس دانشکده علوم نظری دانشگاه هنر و آقای عباسی، مدیرعامل بنیاد سپاس و دیگر اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

     مباحث و موضوعات روز از جمله عدم همسویی کشورهای عربی با غزه در جنگ با اسرائیل، وضعیت داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و توصیه به حضور پررنگ مردم در انتخابات از جمله مطالبی بود که توسط آقای مهندس بوربور رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور مطرح شد.

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید با مدیریت مهندس حبیب الله بور بور، ریاست هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، جلسه رسمیت یافت.

اهم مصوبات این جلسه به شرح ذیل است:

– گزارش اقدامات و عملکرد اجرای طرح نذر تخصص در منطقه پیشوای ورامین و منطقه ۲۲ تهران توسط مهندس بوربور ارائه و مقرر گردید آقای دکتر فرهادی نسبت به درمان بیماران نیازمند شناسایی شده از طریق متخصصین و خیرین ذیربط اقدام نماید.

– آقای دکتر عباسی مدیرعامل بنیاد سپاس ضمن ارائه گزارش تصویری از فعالیت‌های این بنیاد در خصوص همه گونه همکاری با مجمع به ویژه اجرای طرح “روزی به یاد دیروز” اعلام آمادگی نمود.

– آقای دکتر طاهری رئیس دانشکده علوم نظری دانشگاه هنر نیز ضمن اعلام آمادگی جهت بهره‌گیری از توان دانشجویان این دانشگاه در پیشبرد اهداف مجمع، پیشنهاد اجرای طرح مفاخر ملی جهت تشویق و ترغیب خیرین را ارائه و مقرر گردید پروپوزال اولیه این طرح را تهیه و جهت بررسی و اجرا ارائه نمایند.

در این رابطه مقرر گردید از رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی جهت حضور در جلسه بعد و ارائه راهکار در این خصوص دعوت به عمل آید.

– در انتهای جلسه گواهینامه عضویت موسسه محکم و دانشگاه هنر در مجمع خیرین کشور، به مدیران عامل آنها اعطاء شد.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=7094

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند