تاکید بر اجرای طرح نذر تخصص در دویست وهشتاد و چهارمین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین کشور

05:0082970

  دویست و هشتاد و چهارمین هیئت مدیره مجمع خیرین کشور با حضور اعضای هیئت مدیره صبح روز چهارشنبه  ۱۱مردادماه ۱۴۰۲ با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ودر ادامه با مدیریت مهندس حبیب الله بور بور، ریاست مجمع خیرین کشور، آغاز شد.

در این جلسه که مدیر کل محترم دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش میهمان آن بودند مواد ذیل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت:

با معرفی وزیر محترم آموزش و پرورش سرکار خانم دکتر گودرزی، مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش، نماینده وزیر در اجرای مفاد تفاهمنامه فی مابین، به ویژه اجرای طرح نذرتخصص مجمع خیرین کشور خواهند بود.

– پس از بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه اجرای طرح نذر تخصص مقرر گردید که این طرح با قوت پیگیری شود و در این رابطه اطلاعات دانش آموزان دارای بیماری‌های مختلف که از طریق مراقبان محترم سلامت وزارتخانه تایید شده است و بیماری های گوناگون از جمله بیماری های  سخت و صعب العلاج را شامل می شود در منطقه ۲۱ شهر تهران و همچنین شهرستان پیشوای ورامین جهت بارگذاری در پلتفرم دکتر نکست تهیه و به نماینده مجمع ارائه شود. همچنین مقرر شد پیرو جلسات دکتر اشکان تقی پور، عصو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، و جناب آقای تاجیک، فرماندار محترم پیشوا، بر توان فرمانداری جهت تجمیع و استفاده از حداکثر توان مدیران آموزش و پرورش شهرستان تاکید شود.

– با توجه به تحلیل آقای دکتر جمشیدی مشاور مجمع در خصوص عملکرد چند سال اخیر مقرر شد جلسات کارشناسی ارزیابی، آسیب شناسی و ارائه راهکار در این رابطه با حضور برخی از اعضای مجمع با مدیریت آقای دکتر جمشیدی در دفتر ایشان برگزار و نتایج حاصله تا پایان شهریور ماه سال جاری ارائه شود.

– گزارش جلسه شورای اجتماعی کشور مورخ اول مردادماه ۱۴۰۲ توسط آقای مهندس بوربور با موضوع ساماندهی معتادین متجاهر ارائه گردید.

– با توجه به استقبال معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور از طرح نذر تخصص، مقرر شد خانم دکتر ریاضی خلاصه‌ای از طرح فوق را ارائه تا طی نامه‌ای به معاونت امور اجتماعی وزارت کشور ارسال و در دستور کار شورای اجتماعی کشور قرار گیرد.

 دکتر اشکان تقی پور، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و مدیرعامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید، گزارشی از همکاری و هماهنگی شعب فعال مجمع خیرین در استان ها جهت شناسایی مجامع و موسسات خیریه اثرگذار جهت تقدیر از سوی ریاست مجلس شورای اسلامی و  برگزاری جلسات استانی این تشکل های مردمی با آقای مهندس حسین قاسمی، مشاور محترم تشکل ها و سازمان های مردم نهاد رییس حوزه ریاست مجلس، ارائه کرد.

لازم به توضیح است که اولین جلسه از سلسله این جلسات  با اعتماد به انتخاب و هماهنگی مجمع خیرین کشور در استان کردستان و به همت استاد نوروزی، مدیر عامل مجمع خیرین کردستان، با حضور مهندس قاسمی و دکتر تقی پور به انجام رسید.

 دکتر اشکان تقی پور، گزارشی از اولین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین اورژانس کشور با حضور برخی از اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و دکتر میعادفر، ریاست سازمان اورژانس کشور، ارائه کرد.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=6649

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند