بررسی و ارزیابی نتایج سیزدهمین نشست فصلی مجمع خیرین کشور در دویست ونودمین جلسه هیئت مدیره

03:002640

دویست ونودمین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین کشور صبح روز چهارشنبه ۱۳ مهر ماه  ۱۴۰۲ در دفتر مرکزی مجمع خیرین کشور برگزار شد.

  پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، با مدیریت مهندس حبیب الله بوربور، رییس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، جلسه رسمیت یافت.

اهم موارد مطرح شده در جلسه به شرح ذیل است:

۱- بررسی و ارزیابی، انتقادات و پیشنهادات درباره‌ی  نحوه اجرای سیزدهمین نشست فصلی مجمع و نتایج حاصل از آن از سوی اعضای هیئت مدیره و دیگر اعضا به درخواست رییس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور

۲- هماهنگی بازدید اعضای مجمع از موسسه دکتر نکست به منظور بررسی توان این موسسه در اجرای طرح بانک زمان

۳- بازنگری درخواست یک به یک موسسات و تشکل های متقاضی عضویت  در مجمع خیرین کشور که تعدادی از آنها مصوب و به عضویت حقوقی مجمع نائل گردیدند و مقرر شد تعداد دیگری جهت ارائه گزارش عملکرد و دلایل توجیهی در جلسات بعدی دعوت خواهند شد.

۴- معرفی آقای دکتر دلشاد به شبکه قرآن و معرف سیما جهت ضبط و پخش برنامه تلویزیونی از شبکه قرآن در رابطه با امور خیر در راستای توافقات به عمل آمده با این شبکه و گسترش آن.

۵- پیگیری اجرای طرح روزی به یاد دیروز از وزیر محترم آموزش و پرورش از طریق مجمع خیرین استان تهران

۶- هماهنگی با شورای انقلاب فرهنگی پیرو حضور ریاست شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست مجمع عمومی هفته‌ی گذشته‌ی مجمع خیرین کشور و اعلام علاقه و آمادگی کامل ایشان برای همکاری های بنیادین فیمابین،  جهت تشکیل کمیسیون مشترک شورای عالی انقلاب فرهنگی با اعضایی از هیئت مدیره مجمع خیرین کشور به منظور تصویب پروژه‌های خیّری  توسط این شورا.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=6747

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند