شانزدهمین شعبه مجمع خیرین کشور بزودی در استان کرمانشاه تاسیس خواهد شد

07:002460

“دویست و نود و یکمین” جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین کشور صبح روز چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ با حضور معاونت اجتماعی و سیاسی استاندار استان کرمانشاه، مدیر کل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه، مدیر کل طرح و برنامه ریزی سیمای جمهوری اسلامی ایران، مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی کشور، رییس اداره امور خیرین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مدیریت دفتر خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران تشکیل شد

جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید با مدیریت آقای مهندس حبیب الله بور‌بور، ریاست هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، رسمیت یافت.

اهم مطالب مطرح شده به شرح ذیل است:

مطالب مهمی در خصوص وضعیت جنگی ایجاد شده در فلسطین و نیز افزایش حضور مهاجران افغانسنانی به ویژه پس از زلزله‌ی غم‌انگیز اخیر در این کشور توسط آقای مهندس بوربور، رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، در ابعاد اجتماعی مطرح گردید

موضوع تاسیس شانزدهمین شعبه مجمع خیرین کشور با حضور آقای شعبانی، معاون اجتماعی و سیاسی و آقای خسروی، مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، مطرح و مقرر گردید ظرف دو هفته آینده این مهم و تاسیس «شانزدهمین شعبه مجمع خیرین کشور» عملی گردد.

همچنین مقرر گردید با توجه به پیشنهاد آقای دکتر دلشاد شعبه موسسه «محکم»، از اعضای حقوقی مجمع خیرین کشور، همزمان با ایجاد شعبه مجمع در استان کرمانشاه تاسیس شود.

مقرر گردید سرکار خانم دکتر قاسمی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، از طریق همکاری و تعامل با شبکه قرآن نسبت به تامین نیازهای این شبکه در راستای اهداف مجمع خیرین کشور اقدام به عمل آورد.

در این جلسه مکاتبات و رایزنی‌های مثبت انجام شده با مدیریت و ریاست شبکه قرآن و معارف در حوزه‌ی تبلیغ، ترویج و تبیین امر قرآنی و اخلاقیٍ خیرورزی بررسی شد.

همچنین خانم دکتر قاسمی در خصوص تکمیل و راه‌اندازی نرم‌افزار جامع همسان گزینی تهیه شده توسط ایشان تقاضای مساعدت و همکاری از طریق مجمع خیرین کشور را نمود.

آقای دکتر آل امین، مدیر کل طرح و برنامه‌ی سیمای جمهوری اسلامی ایران، که در این جلسه حضور داشتند از مکاتبات و پیگیری‌های به عمل آمده در رابطه با اجرای طرح بانک زمان قدردانی و تشکر نمودند و بر لزوم انجام بررسی‌های کارشناسی بیشتر در اجرای این طرح تاکید کردند که متقابلا توضیحات لازم درباره این گفته ها در جلسه ارائه شد.

خانم دکتر حسینی تبار، مدیریت دفتر خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران، در این جلسه با تعدادی اعضای هیئت مدیره مجمع در مورد مسائل حوزه درمان و سلامت در بیمارستان های دانشگاه تهران گفتگو کردند.

پس از اتمام جلسه تعدادی از اعضای هیئت مدیره به همراه دیگر مدعوین حاضر در جلسه از محل فعالیت موسسه دکتر نکست، مجری پلتفرم طرح بانک زمان مجمع خیرین کشور که در اجرای طرح نذر تخصص، همکار و همراه مجمع بوده اند و از سوی دیگر تهیه پلتفرم و اجرا و پشتیبانی مستمر آن را درباره‌ی بانک رمان عهده دار شده‌اند و مسئولیت اجتماعی خود را به شکلی مطلوب ارائه می نمایند، بازدید به عمل آوردند.

شایان ذکر است جزئیات انعقاد تفاهم نامه با مجموعه دکتر نکست در قالب بانک زمان در دست بررسی است.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=6761

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند