برگزاری دویست و هفتادمین جلسه هیات مدیره مجمع خیرین کشور

05:003480

دویست و هفتادمین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین کشور روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ در دفتر مرکزی مجمع خیرین کشور برگزار شد.

با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و با ریاست مهندس حبیب الله بور بور، رییس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، جلسه رسمیت یافت. در این جلسه ، سید حسین شریفی مدیرعامل مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل در جایگاه مهمان مجمع خیرین کشور حاضر بود.

اهم موضوعات و مصوبات جلسه به شرح ذیل است:

– کارگری، قائم مقام مجمع. گزارشی از حضور برخی از اعضای هیئت مدیره در جلسات مهم اخیر بویژه دیدار با ریاست جمهوری و مراسم وزارت کشور ارائه کرد. از دستاورد‌های دیدار با ریاست جمهوری، دستور ایشان جهت تشکیل دبیرخانه و کارگروه ویژه برای حل مشکلات و موانع مجامع و موسسات خیریه با محوریت مجمع خیرین کشور بود.

-مهندس بوربور نیز خلاصه‌ای از موضوعات مطرح شده در شورای اجتماعی کشور مورخ ۲۷/ ۱۴۰۲/۱ از جمله تکمیل سامانه اطلاعات خدمت گیرندگان نهاد‌های حمایتی تهیه شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری کلیه نهاد‌های حمایتی وهمچنین همکاری تمامی اعضای شورای اجتماعی در محرومیت‌زدایی از استان کرمانشاه ارائه کرد.

– با توجه به اهمیت اجرایی مصوبات شورای اجتماعی کشور مقرر شد همه اعضاء پیشنهادات خود را جهت طرح و تصویب در این شورا تا ۱۵ اردیبهشت ماه اعلام کنند. ۲ مورد مطرح شده در این رابطه عبارتند از تهیه طرح پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی توسط دکتر جمشیدی با همکاری سایر اعضاء و دیگری تهیه گزارش مکتوب اقدامات محرومیت زدایی در شهرستان رشتخوار استان خراسان رضوی که به عهده صمدیان مدیرعامل موسسه خیریه حضرت رقیه(س) گذاشته شد.

سید حسین شریفی مدیرعامل مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل، اقدامات و فعالیت‌های این موسسه را بیان داشته و تقاضای همکاری مجمع در پیشبرد اهداف موسسه را درخواست کرد که مقرر شد در مجمع سالانه مجمع خیرین کشور درخواست عضویت ایشان بررسی و در صورت تایید هیئت امنا، به عضویت مجمع درآیند.

با توجه به تاکید بر کمک به نیازمندان استان کرمانشاه در شورای اجتماعی کشور مقرر شد با هماهنگی هلال احمر تا اواخر اردیبهشت ماه نسبت به ایجاد شعبه مجمع در این استان اقدام شود و  پرویز زارعی پیگیری موضوع خواهند بود.

طبق نظر خواهی بعمل آمده در رابطه زمان برگزاری جلسات هیئت مدیره مقرر شد جلسات به روال قبلی در ساعت ۷ صبح روز‌های چهارشنبه با حضور منظم اعضاء برگزار شود.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=6416

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند