حضور اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و خیرین شاخص در برنامه نطق آزاد صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

05:462920

سیصد و دومین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین کشور صبح روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور خانم مریم نامور آزاد، نماینده مرکز سیمرغ رسانه ملی و دیگر اعضای مجمع برگزار شد.

در آغاز جلسه آقای محمدرضا کارگری نایب رئیس مجمع خیرین کشور ایام با سعادت میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ، روز مادر ، روز زن و سالگرد ولادت رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی(ره) را تبریک گفته و همچنین سالگرد شهادت سردار رشید شهید سلیمانی را تسلیت عرض نمودند و برای اعضای مجمع آرزوی سلامتی و توفیق در کلیه امور به ویژه امور خیر و نیکوکاری کردند.

جلسه پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید با مدیریت مهندس حبیب الله بور بور، ریاست هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، رسمیت یافت. طبق روال معمول جلسات، آقای مهندس بوربور رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور تحلیلی از اوضاع اجتماعی و اقتصادی کشور و نیز وضعیت جنگ غزه ارائه دادند.

موضوعات و مصوبات این جلسه به شرح ذیل است:

– با توجه به اجرای آزمایشی سامانه سخا در استان البرز با هدف تجمیع بانک‌‌های اطلاعاتی موسسات خیریه و خدمت گیرندگان، تهیه پلتفرم جدید در این خصوص از دستور کار خارج و مجمع خیرین کشور بر نحوه عملکرد این سامانه نظارت خواهد داشت.

– مقرر گردید آقایان دکتر تقی‌پور، مهندس شرافت و دکتر فرهادی طرحی را در رابطه با حمایت از دانش آموزان بازمانده از تحصیل تهیه تا در جلسه حضوری با وزیر آموزش و پرورش به ایشان ارائه و مقدمات اجرای آن فراهم شود.

– جلسه مشترک مجمع با سازمان نظام پزشکی کشور و سازمان بسیج بسیج پزشکی کشور در روز ۲۳ دی ماه در سازمان نظام پزشکی کشور برگزار و در خصوص ادامه فرایند اجرایی طرح نذر تخصص تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

– خانم دکتر ریاضی گزارشی از روند تهیه آیین نامه اجرایی طرح بانک زمان در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ارائه دادند.

– آقای دکتر دلشاد مدیرعامل موسسه محکم (عضو حقوقی مجمع ) گزارشی از فعالیت ها و توسعه مراکز تحت پوشش این موسسه در مناطق محروم به ویژه در استان‌های هرمزگان، ایلام و سیستان و بلوچستان ارائه نمودند.

فراهم نمودن زمینه ساخت یک بیمارستان جامع در شهرستان چابهار با اختصاص زمین از سوی مسئولین شهرستان و تقبل هزینه توسط خیر معرفی شده از سوی موسسه محکم از جمله اقدامات ارزشمند اخیر این موسسه عضو مجمع خیرین کشور است که این موارد علاوه بر انجام عمل‌های جراحی بیشمار و مستمر انجام شده در مناطق محروم و نیازمند می باشد.

– خانم نامور آزاد، نماینده مرکز سیمرغ رسانه ملی، توضیحاتی در خصوص طرح نطق آزاد که با تاکید مقام معظم رهبری و پیگیری و اجرای رسانه ملی با هدف تشویق مردم به مشارکت بیشتر در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی است، ارائه دادند که مقرر گردید در جلسه‌ی آتی مجمع، زمان ضبط برنامه مرتبط با مجمع خیرین کشور اعلام شود همچنین مقرر شد آقای دکتر اشکان تقی پور نیز به عنوان نماینده مجمع هماهنگی‌های لازم را به عمل آورند.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=6963

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند