دویست و هفتاد و هشتمین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین کشور صبح روز چهارشنبه مورخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۲ در دفتر مرکزی مجمع برگزار شد.

05:003440

محمدعلی شرافت مدیر عامل موسسه خیریه هم یاران توسعه دانش (بنیاد دانش)، داورپناه عضو شورای مرکزی مجمع خیرین کشور، سید هادی مسلمی مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل مرکز رسانه‌ای ولایت و هیئت همراه میهمانان این جلسه مجمع بودند.

پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید با سخنان مهندس حبیب الله بور بور، رییس مجمع خیرین کشور، جلسه رسمیت یافت.

اهم موضوعات مطرح شده در این جلسه بدین شرح است:

با توجه به معرفی نمایندگان شعب استانی جهت دوره آموزشی صلح و سازش توسط مرکز توسعه شورای حل اختلاف، مقررشد دکتر رحماندوست و دکتر زارعی نیز جهت گذراندن این دوره به عنوان نمایندگان مجمع خیرین کشوری معرفی شوند.

مدیرعامل موسسه بنیاد دانش ضمن ارائه گزارشی از اهداف و اقدامات اجرایی این موسسه که هدف اصلی آن کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند در دو بعد خدمات آموزشی و کمک‌های معیشتی در قالب بورسیه شدن دانش آموزان کم برخوردار کرامتمند است، خواستار همکاری و مساعدت مجمع خیرین کشور در پیشبرد اهداف موسسه و تشویق خیرین به انجام امور خیر دراین حوزه شد.

مدیرعامل بنیاد دانش انتقال تجربیات زیر ساختی و مددکاری خود را به موسسات مورد تایید مجمع خیرین کشور سبب خشنودی خود دانست. مقررشد بنیاد دانش درخواست عضویت این موسسه در مجمع خیرین کشور را ارائه تا در مجمع عمومی آینده مطرح و در صورت تایید به عضویت مجمع نایل شود.

اشکان تقی پور نیز با توجه به شناخت پیشین از بنیاد دانش و آگاهی از فعالیت‌های اثرگذار و توان‌افزای آن در حوزه‌ی رشد و بهبود کمی و کیفی تعلیم و تربیت دانش آموزان درباره‌ی اهمیت فعالیت‌های از جنس بورسیه تحصیلی که در عین حفظ کرامت کودک پیشرفت تحصیلی او را هم سبب می‌شود توضیحاتی داد.

همچنین توصیه شد این بنیاد با تعامل و ارتباط با وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با امضای تفاهم نامه‌های همکاری‌های مشترک، درتوسعه کمی و کیفی فعالیت‌های خود تلاش کند.

مدیرکل حوزه ریاست مرکز رسانه‌ای ولایت نیز با تشریح برنامه‌های پنج شبکه ماهواره‌ای که زیر نظر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله مکارم شیرازی در امور مذهبی و اجتماعی فعالیت می‌نماید، ضمن دعوت از رئیس و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین کشور جهت شرکت در مراسم افتتاحیه یکی از بخش‌های شبکه‌های فوق الذکر در روز ۱۲ خرداد ماه سال جاری، آمادگی همه گونه اطلاع رسانی و درج موضوعات مرتبط با خیرین از طریق این شبکه‌ها را اعلام داشتند. همچنین پیشنهاد نمودند مجمع خیرین کشور با توجه به فعالیت‌های وسیعی که در امور خیر و خیرین و موسسات خیریه دارد، یک پیوست رسانه‌ای و خبری نیز برای این فعالیت‌ها تهیه و از طریق مختلف اطلاع رسانی شود.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=6544

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند